سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار تهران خبر داد؛

بررسي چندين پرونده مهم زمين‌خواري در شميرانات، لواسانات و كن

مرتضي تمدن با اشاره به پديده زمين‌خواري در پايتخت گفت: درحال حاضر چندين پرونده مهم در منطقه شميرانات و لواسانات در دست بررسي است.

 به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور ؛ مرتضي تمدن استاندار تهران اظهارداشت: آخرين اقداماتي كه در خصوص پديده زمين‌خواري در تهران وجود داشت از سوي رسانه‌ها اعلام شد و در حال حاضر نيز چندين پرونده مهم در منطقه شميرانات و لواسانات در دست بررسي است.
وي افزود: همچنين چندين پرونده زمين‌خواري مهم ديگري نيز در منطقه كن و سولقان در دست بررسي دستگاه‌ها است و تا پايان سال مورد رسيدگي قرار مي‌گيرند.
استاندار تهران ادامه داد: اين پرونده‌ها مربوط به زمين‌خواراني است كه منابع و اراضي طبيعي را به صورت غيرقانوني تصرف كرده‌اند كه مراحل كارشناسي آن انجام شده و بزودي پرونده اين زمين‌خواران در اختيار مراجع قضايي قرار مي‌دهيم.
وي همچنين درباره برنامه‌هاي استانداري در خصوص برخورد با ساخت و سازهاي بالاي ارتفاعات 1800 متر نيز خاطرنشان كرد: شهردار تهران مسئوليت دارد با افراد متخلف به طور جدي برخورد كنند و اگر تخطي صورت گرفت حتما بايد استانداري را در جريان آن قرار دهد.

/ع2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.