سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخي تيم ها از تعطيلات سود مي برند

كارشناس فوتبال درخصوص تعطيلات ليگ و ناكامي پرسپوليس در نتيجه گيري اظهار داشت: حل مشكلات فني پرسپوليس نيازمند گذشت زمان است و در طول زمان مي توان اميدوار به حل مشكلات فني اين تيم بود.


بيژن ذوالفقار نسب در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: اگر چه پرسپوليس در مقطعي از زمان در مقابل حريفان خود موفق به كسب نتيجه ي مطلوب و جلب رضايت هواداران خود مي شود اما اين تيم داراي مشكلات فني است كه حل آنها در زمان اندك امكان پذير نخواهد بود.
وي ادامه داد: رفع مشكلات فني پرسپوليس از ابتداي ليگ انبار شده است و نمي توان آنها را خلاصه كرد البته اين تيم علاوه بر گذر زمان نيازمند ابزارهاي مناسب نيز دارد.
ذوالفقار نسب افزود: تيم پرسپوليس براي پيشرفت و خروج از بحران در فصل آينده نياز به بازيكناني دارد كه در كسب نتايج مطلوب موفق عمل كنند.
كارشناس فوتبال تصريح كرد:‌ پرسپوليس بازيكنان مناسب و خوبي را در اختيار دارد و هر كدام از آنها مي توانند در تيم هاي ديگري غير از پرسپوليس عملكردي درخشان داشته باشند.
اما برخي از بازيكنان اين تيم در حد نام پرسپوليس نمي باشند. ذوالفقار نسب ادامه داد: هواداران تيم قرمزپوش فقط از اين تيم بازي با كيفيت و نتيجه ي مطلوب را خواهان هستند انتظار قهرماني از تيم پرسپوليس بسيار زياد است.
وي افزود:‌ برخي از بازيكنان تيم قابليت و توانايي رفع نيازهاي پرسپوليس را ندارند و از آن جايي كه فرصت تغيير واصلاح سيستم بازي براي مربيان تيم وجود ندارد لذا بايد هواداران وضعيت كنوني پرسپوليس ليگ يازدهم را درك كرده و از تيمشان حمايت كنند.
كارشناس فوتبال تصريح كرد: بازي هاي ليگ بسيار فشرده و در فاصله زماني كوتاه برگزار شده است و بازيكنان و كادر فني زمان لازم براي رفع نقاط ضعف تيم هاي خود رادر اختيار نداشتند كه اين موضوع را نيز مي توان در ناكامي هاي اخير پرسپوليس دخيل دانست.
ذوالفقارنسب ادامه داد: كادر فني پرسپوليس پس از بازي مقابل صباي قم به مدت 25 روز فرصت دارد تا رفع نقاط ضعف و تقويت پست هاي تيم خود اقدام كند و يك بازسازي و آمادگي كلي جسماني را كسب كنند.
وي افزود:‌ پرسپوليس در ليگ يازدهم فراز و نشيب هاي فراوان داشته است و در طول اين 26 هفته در تيم پرسپوليس شاهد آرامش كلي نبوديم و اين تيم بصورت مقطعي نتايج مناسب كسب كرده و سپس به دوران ناكامي خود باز مي گردد.
كارشناس فوتبال تصريح كرد: در خصوص تعطيلات 25 روزه تيم ما معتقدم كه بيشتر تيم ها و بازيكنان از وقفه اي كه در اين دوره از رقابت ها ايجاده شده است خوشحال هستند و از اين موضوع رضايت دارند.
ذوالفقارنسب افزود: تيم ها در هفته هاي اخير بازي هاي فشرده و سنگيني را انجام دادند كه اين مسئله خستگي و خلاف قواي جسماني آنها را به همراه داشته است.
وي ادامه داد:‌استراحت طولاني مدت سبب تجديد قواي جسماني بازيكنان مي شود و منجر به ارتقاء كيفيت سطح فني تيم ها در ادامه رقابت هاي ليگ مي شود.
كارشناس فوتبال تصريح كرد: تعطيلي 25 روزه ليگ علاوه بر استراحت بازيكنان براي تيم هايي كه مصدومان زيادي را در اختيار دارند فرصت مناسبي است چرا كه استراحت و وقفه طولاني مدت سبب درمان بازيكنان مصدوم مي شود كه اين مسئله براي چنين تيم هايي شرايط بسيار مناسبي است.
ذوالفقارنسب ادامه داد:‌ برگزاري مسابقات در فاصله زماني كوتاه براي ليگ هاي ما كه بصورت نيمه حرفه اي مي باشد به هيچ عنوان مناسب نيست اگرچه در ليگ هاي معتبر دنيا تيم ها در انجام بازي ها به فاصله زماني كوتاه مشكلي ندارند اما معتقدم چنين شيوه اي براي ليگ نيمه حرفه اي ما مناسب نخواهد بود و نتايج منفي را براي فوتبال ما به همراه خواهد داشت./ق
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.