سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربي تيم ملي شيرجه:

نمي خواهم دود گذشته به چشمان شاگردانم برود

تنها نماينده كشورمان در رشته شيرجه به همراه سرمربي تيم ملي در مسابقات انتخابي المپيك حضور پيدا مي كند.

رضا خيبري نژاد ، سرمربي تيم ملي شيرجه كشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: به همراه مجتبي ولي پور تنها نماينده كشورمان در مسابقات انتخابي المپيك كه از هفته آينده در لندن آغاز مي شود، شركت خواهيم كرد.

وي گفت:‌ پيش از اين ولي پور با هدف آماده سازي براي حضور در اين رقابت ها راهي چين شد و در اين كشور اردوي بلند مدت خود را برپاكرد.

خيبري نژاد افزود: اين رقابت ها از هفته آينده در لندن آغاز مي شود و ولي پور فردا از چين راهي اين كشور مي شود و با توجه به انجام تمرينات اين ملي پوش در چين وي از آمادگي بسيار خوبي برخوردار است.

وي تصريح كرد: با امتيازي كه در اين دوره از رقابت ها به شيرجه روها مي دهند شانس ولي پور براي كسب مجوز لندن چند برابر شد كه ما اميدواريم وي در اين دوره از رقابت ها موفق به كسب مجوز لندن شود.

وي خاطر نشان كرد: در صورتيكه وي موفق شود سهميه لندن را بدست آورد براي نخستين بار خواهد بود كه در اين رشته المپيكي مي شويم.

وي اظهار داشت: در زمان رياست وحيد مرادي من تنها به پنج امتياز براي كسب ورودي المپيك نياز داشتم و متأسفانه به دليل مهيا نشدن شرايط اين فرصت را از دست دادم.

وي يادآور شد: متأسفانه در آن زمان مسئولان فدراسيون ما را باور نداشتند و در صورتيكه همچون ولي پور شرايط آماده سازي براي حضور در مسابقات المپيك فراهم مي شد بدون شك مي توانستم المپيكي شوم، خوشبختانه با حمايت مسئولان فدراسيون ولي پور توانست با حضور در اردوي بلند مدت چين خود را براي حضور از مسابقات انتخابي المپيك آماده كند، نمي خواهم مشكلي كه در گذشته براي من پيش آمد براي شاگردانم نيز پيش بيايد و دودي كه در گذشته به چشم من رفت نيز اين باز به چشم آنها برود به همين دليل در نظر داريم از اين پس باحمايت از آنها شرايطي را ايجاد كنيم تا از فرصت هاي به وجود آمده به خوبي استفاده كنند.

وي تصريح كرد: ولي پور در چين زير نظر بهترين مربيان اين رشته تمرين كرد و اين در حالي است كه در زمان حضورم در تيم ملي من هيچ گاه مربي خارجي نداشتم و در صورتيكه از چند سال پيش شرايط را براي شيرجه روها فراهم مي كرديم و مربيان خارجي را به خدمت مي گرفتم و بدون شك درحال حاضر از شرايط بهتري برخوردار بوديم.

*با حميات ملي پوشان در كره مدال آور مي شويم

وي افزود: با توجه به اينكه چين مهد شيرجه دنيا است در صورتيكه بتوانيم در طول سال ساير شيرجه روها را به مدت 2 الي 3 ماه براي انجام تمرينات آماده سازي به اين كشور اعزام كنيم آنها با استفاده از اين فرصت آمادگي لازم را براي حضور در مسابقات مختلف بدست خواهند اورد./ق
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.