سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیر ساخت اعلام کرد:

جایزه ملی کیفیتICT ابزاری برای افزایش رضایت مردم

جایزه ملی کیفیت به عنوان تشویقی در راستای افزایش کیفیت خدمات دولت الکترونیک به مردم و ارتقای رضایتمندی مشترکان است.

محمود خسروی مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت و دبیر شوراری سیاستگذاری جایزه ملی کیفیت با بیان این مطلب به خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران گفت: کیفیت و مدیریت از جمله عوامل اصلی توانمندی در رقابت های جهانی محسوب می شود که ارتقای سطح کیفیت در خدمات دولت الکترونیکی را به همراه دارد.
وی افزود: هدف از برگزاری این جایزه ارتقای کیفیت خدمات و محصولات این بخش مطابق با نیازهای ملی، منطقه ای و بین المللی است که این مهم از طریق به کارگیری مدل بومی کیفیت توسط تمامی سازمان های دولتی و خصوصی فعال در این حوزه محقق می شود.
وی با بیان اینکه برگزاری این جایزه به تصویب شورای معاونان وزارت ارتباطات رسیده است اظهار داشت: مدل برگزاری این جایزه توسط کارشناسانی از بخش خصوصی و دولتی و با رویکرد نوآوری و یادگیری بر مبنای رضایت مشتریان طراحی و نهایی شده است.

*** کمیته ارزیابی و آموزش جایزه ملی کیفیت تشکیل شده است

محمود خسروی در ادامه با بیان اینکه وزیر ارتباطات رئیس شورای سیاستگذاری این جایزه است و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران رئیس سازمان تنظیم مقررات و رئیس هیات مدیره انجمن مدیریت کیفیت ایران به عنوان اعضای این شورا محسوب می شوند گفت: کمیته ارزیابی آموزش جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف ارتقای سطح دانش کاربردی مدل در سازمان های متضاضی و انجام ارزیابی های دقیق و بی طرفانه تشکیل شده است.
وی تصریح کرد: برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی مورد نیاز مدل جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای سازمان های متقاضی طراحی و صحنه گذاری دوره های آموزشی مورد نیاز مدل جایزه، ارزیابی و انتخاب ارزیابان صاحب صلاحیت و اخلاق مدار برنامه ریزی انجام ارزیابی و تشکیل تیم های ارزیابی مطابق برنامه اجرایی جایزه و ارائه نتایج ارزیابی به دبیر خانه و شورای سیاستگذاری جایزه از جمله مهم ترین مسئولیت های این کمیته محسوب می شود.
وی با اشاره به فرآینده ارزیابی جایزه ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطر نشان کرد: سازمان های داوطلب با استفاده از این مدل به ارزیابی وضعیت خود پرداخته و در قالب فرآیند خود اظهاری شرایط را جهت ارزیابی ارزیابان مستقل در دبیر خانه جایزه فراهم می کنند/عط
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.