سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو كميسيون حقوقي قضايي مجلس در نطق پیش از دستور:

دولت از افزایش قیمت کالا و خدمات جلوگیری کند

عضو كميسيون حقوقي قضايي مجلس با تشریح مشکلات بیکاری و انتقاد از گرانی موجود براي مردم گفت: دولت با تورم مبارزه و از افزایش قیمت کالاها و خدمات جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، عبدالرضا مرادی نماينده ممسني در مجلس شوراي اسلامي، در نشست علنی امروز (سه‌شنبه) در نطق میان‌دستور خود ضمن تبریک ولادت حضرت عیسی مسیح به هموطنان مسیحی، گفت: امروز در آستانه ۹ دی قرار داریم که مردم با حضور پرشکوه آنروز خود در خیابان‌ها نشان دادند که هیچ‌گاه ولی امر خود را تنها نمی‌گذارند.

مرادي افزود: جریان انحرافی و فتنه برای کسب کرسی‌های مجلس نهم فعال هستند که اگر موفق نشوند می‌خواهند غوغاسالاری راه بیندازند، از این‌رو باید مراقب اقدامات مخرب و ساختارشکنانه آنها بود.

وی با یادآوری سرنگوني هواپیمای فوق‌پیشرفته جاسوسی آمریکا توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: آمریکا از دخالت در امور داخلی ایران اجتناب کند؛ چرا که کوچکتر از آن است که حرکتی علیه ملت ولایت‌مدار و غیور ایران انجام دهد.

نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با یادآوری فعالیت‌های انتخاباتي غیررسمی نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یادآور شد:  ضروري است نامزدهای نمایندگی مجلس اخلاق و رفتار اسلامی را رعایت کرده  و قوه قضائیه نیز با نظارت دقیق بر فعالیت‌های انتخاباتی با تهمت، افترا و تشویش اذهان عمومی به شدت برخورد کند.

وی با بیان اینکه دولت باید با تورم برخورد و از افزایش قیمت کالاها و خدمات جلوگیری کند، افزود:شمار بیکاران در کشور رو به فزونی است و در هر خانواده چند نیروی جویایی کار وجود دارد، از این‌رو انتظار می‌رود رئیس جمهور هر چه زودتر وعده ایجاد 2/5میلیون شغل در کشور را محقق کند تا مردم بیش از این معطل نمانند.

نماینده ممسنی و رستم در مجلس با تشریح مشکلات و مسائل حوزه انتخابیه خود گفت: آبرسانی به شهرها و روستاها، تکمیل سد پارسیان، تکمیل راه‌های فرعی و اصلی روستایی از جمله مسائلی است که دستگاه‌های دولتی باید به آنها توجه ویژه‌ای مبذول دارند./

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.