سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/ تا پایان سال جاری؛

استان تهران شاهد اجرای سی طرح راهسازی خواهد بود

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: استان تهران شاهد اجرای سی طرح راهسازی خواهد بود.

فریبرز واحدی در گفت ‏وگو با

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

از اجرای 30 طرح راهسازی برای بهبود ترافیک در ایام نوروز سال 91 در روزهای پایانی امسال خبر داد و اظهار داشت: این طرح‏ها برای ارتقای سطح کیفی سفرهای ساکنان استان تهران و همچنین سایر نقاط کشور اجرایی می‏شود.

وی با اشاره به ارزش ریالی طرح‏های نوروزی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز، راه‏های جاده‏ای استان تهران به یکی از پرترددترین مسیرهای کشور تبدیل می‏شود.

واحدی ادامه داد: از این رو، مجموعه اداره‏کل راه و شهرسازی استان تهران با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان این تعداد طرح نوروزی را به مرحله اجرا در می‏آورد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به آمادگی راهداری‏ های این استان در سرمای امسال گفت: سرمای زمستان در سال جاری پیش از موعد هر سال به تهران و سایر نقاط کشور رسید.

وی ادامه داد: چندی پیش، کولاک و بارش برف سه گردنه مهم ملی "بشم" در استان سمنان، گدوک" در شهرستان فیروزکوه و هراز در شهرستان دماوند با انسداد مواجه ساخت.

واحدی ادامه داد: راهداران حاضر در مسیرهای سخت این سه منطقه به همراه سایر مسئولان و ماموران پلیس راه و هلال‏احمر خدمات شایسته‏ای را به مردم ارائه کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با قدردانی از ماموران راهداری این استان خاطرنشان کرد: این تلاش ماموران راهداری شهرستان‏های دماوند، فیروزکوه و سایر نواحی استان تهران برای جلوگیری از اخلال در تردد مردم قابل قدردانی است./س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.