سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کنگره شهدا در ورآورد

مدیر روابط عمومی منطقه 21 گفت: روز پنج شنبه 27 بهمن کنگره شهدای منطقه در گلزار شهدای وردآورد برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران آذرخش افزود: در این کنگره از نرم افزار خانواده معظم شهدا و کتابچه اطلاعات و خاطرات شهدا رونمایی می شود، دومین کنگره شهدای منطقه با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران روز پنج شنبه 27 بهمن ماه در گلزار شهدای وردآورد برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این کنگره برنامه های مختلف از جمله تواشیح جانبازان، رونمایی از نرم افزار اطلاعات خانواده شهدا و کتابچه اطلاعات و خاطرات شهدا و خانواده های آنان، مداحی اجرا می شود و از دیگر برنامه اصلی می توان به غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای ورد آورد در دومین کنگره شهدای منطقه اشاره کرد.
آذرخش گفت: دومین کنگره شهدای منطقه 21 از ساعت 14:30روز پنج شنبه در گلزار شهدای وردآورد واقع در جاده مخصوص کرج بزرگراه شهید لشکری، شهرک ورد آورد ، بلوار اصلی خیابان طالقانی خیابان گلزار برگزار می شود.
*دیدار مردمی شهردار با شهروندان برگزار شد
وی بیان کرد: در این جلسه مردمی به موضوعاتی از جمله تقسیط تهاتر، اجرای احکان و سایر موارد مطروح رسیدگی شد که طی آن دستور لازم در چهارچوب ضوابط و مقررات قانونی توسط شهردار منطقه صادر گردید این دیدار در محل سالن کنفرانس دفتر شهردار واقع در ساختمان ستادی شهرداری منطقه برگزار شد.
*دیدار شهردار با 64خانواده معظم شهید
مدیر روابط عمومی منطقه 21 افزود: شصت و پنجمین دیدار سال جاری خود پا خانواده معظم شهدا دلجویی این قشر جامعه و خدمت کردن به آنها را وظیفه همه شهروندان است.
وی در ادامه اذعان کرد: از ابتدای سال تا به حال شهردار منطقه به دیدار 64 خانواده شهید رفته و در شصت و پنجمین دیدار خود به منزل خانواده معظم شهید مجید زمانی در محله ورد آورد رفت و با این خانواده دیدار و گفت و گو کرد.
*برگزاری اردوی زیارتی حرم حضرت عبدالعظیم
وی خاطر نشان کرد: اردوی زیارتی ویژه بانوان از سوی اداره امور بانوان برگزار که در این مراسم به برنامه های از جمله نوحه خوانی زیارت عاشورا پرداخته شد؛ بیش از این نیز اردوهای زیارتی قم و جمکران، امام زاده های عینعلی زینعلی (ع) امام زاده صالح (ع)، داوود، امامزاده قاسم (ع) و... برای این بانوان برگزار شد./ل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.