سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سناريوي اسرائيلي در هم شكست؛

وزير تجارت هند: شايعات، بر تجارت تهران-دهلي نو تأثيري ندارد

وزير تجارت هند روز چهارشنبه تصريح كرد كه سناريوسازي هاي اخير اسرائيل عليه تهران،‌ تجارت ايران و هند را تحت تاثير قرار نخواهد داد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز، "آناند شارما" که در راس اولين هيات تجاري هند در سطح وزيران به پاکستان آمده است، گفت: تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد.

وي افزود‌: به نظر من تجارت و اين قبيل چيزها به همديگر ارتباطي ندارند. سناريوي طرح شده از سوي اسرائيل به تجارت ما با ايران بي ارتباط است.

اسرائيل با طرح سناريوي جديدي در راستاي جنگ رواني عليه كشورمان، ايران را مسئول دو بمبگذاري روز دوشنبه عليه کارکنان سفارت اسرائيل در دهلي نو و گرجستان معرفي کرده است. تهران هرگونه دخالت در اين حملات را تکذيب مي کند و هند نيز از هرگونه اظهار نظر درباره اتهام هاي اسرائيل خودداري کرده است.

نمایندگان کنگره، دولت و رسانه های آمریکایی مدتی است هجمه گسترده ای را برای منصرف کردن دهلی نو از ادامه مبادلات تجاری با ایران در حوزه انرژی به کار گرفته اند.
اين در حاليست كه بیشتر حجم نفت مورد نیاز پالایشگاه های هند از ایران تامین می شود و تغییر منبع تامین نفت این پالایشگاه ها مشکلات بسياری را می تواند براي آنها درپی داشته باشد./ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.