سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ارزیابی ما از روندثبت نام در سراسر کشور مطلوب است

وزیر کشور گفت:ارزیابی ما از روندثبت نام در سراسر کشور مطلوب استوزير کشور گفت:‌ عملکرد ستادهاي اجرايي وزارت کشور در فرایند ثبت نام از نامزدهاي انتخاباتي در سراسر کشور مطلوب است.

 

مصطفي محمدنجار وزير کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران در خصوص عملکرد ستادهاي اجرايي وزارتخانه تحت نظرش در سه روز گذشته گفت: به حمد خدا در طول اين سه روز ستادهاي اجرايي و دستگاه هاي ذيربط در امر ثبت نام از نامزدهاي انتخاباتي مجلس نهم عملکرد قابل قبولي را از خود نشان دادند و ما در تمام حوزه هاي انتخابيه شاهد برخورد خوب و روند به رو به رشدي بوده ايم.

نجار در خصوص ايجاد تشنج از سوي رسانه هاي غربي در آستانه انتخابات مجلس و ايجاد شايعه پراکني و مطرح نمودن شعار تقلب از سوي آنها افزود:‌ جمهوري اسلامي ايران پس از پيروزي انقلاب اسلامي همواره از سوي کشورهاي غربي به خصوص آمريکا مورد هجمه قرار گرفته است لذا ايجاد اغتشاش از سوي اين کشورها و دخالت آنها در مسائل سياسي کشورمان امري بديهي است اما مردم هميشه در صحنه جمهوري اسلامي ا يران اجازه نخواهند داد که هيچگونه جرياني در عرصه سياسي آنها وارد شود.

وزير کشور خاطرنشان کرد: ملت هميشه در صحنه ايران با حضور پرشکوه خود در انتخابات مجلس ثابت خواهند کرد که اجازه دخالت به هيچ کشور بيگانه اي را در امور داخلي خود نمي دهند.
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.