سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار رادان خبرداد:

رو نمایی از کارت هوشمند سربازی در سراسر کشور

جانشین فرماندهی انتظامی کشور از رونمایی کارت هوشمند معافیت و پایان خدمت در سراسر کشور خبر داد و گفت: از این پس تمامی کارتهای سربازی به صورت هوشمند صادر شده و تا ظرف 2 سال آینده کارتهای قدیمی نیز هوشمند می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران حاضر در محل ، عصر امروز احمد رضا رادان در جمع خبرنگاران با اشاره به این مطلب افزود: از این پس تمامی کارتهای معافیت و پایان خدمت به صورت هوشمند صادر می شود و کسانی که سن آنان 50 سال باشد نیز باید کارت قدیم، سربازی خود را تعویض نمایند، این کار ظرف مدت 2 سال آینده در تمام کشور اجرا و به مرحله پایان می رسد .
وی بااشاره به بخشودگی مشمولین غایب ادامه داد: افرادی که جز مشمولان غایب به شمار می روند از هم اکنون تا تیر ماه سال آینده غیبت آنان بخشوده می شود .
جانشین فرماندهی انتظامی کشور با اشاره به صفهای طولانی مراجعین به سازمان نظام وظیفه عمومی گفت: طبق برنامه و طراحی های صورت گرفته از این پس دفاتر پلیس +10 با ارائه امکانات به روز از صفهای طولانی در مقابل سازمان نظام وظیفه جلوگیری می كند.
وی با اشاره به طرح تعویض کارتهای قدیمی اظهار داشت: در این رابطه هیچ مراجعه ای به سازمان نظام وظیفه عمومی صورت نمی گیرد و افراد مدارک خود را با ارسال به دفتر پلیس+10 و از آنجا و از طریق سیستم پیامکی اطلاعات افراد به سازمان نظام وظیفه عمومی انتقال داده می شود و پس از بررسی ظرف مدت 10 الی 11 روز کاری کارت هوشمند متقاضیان از طریق دفاتر پستی سراسر کشور به محل سکونتشان ارسال می شود.
همچنین سردار رادان با اشاره به حیوانات رها شده در پایتخت خاطر نشان کرد: ما از سازمان هایی که مدعی هستند پلیس هیچ وظیفه ای در قبال متخلفان قاچاق حیوانات انجام نداده است استقبال می کنیم که چرا پلیس در این رابطه سرباز زده است.
وی ادامه داد: چرا که حیوانات رها شده در سطح شهر مشخص است که در کدامین مکاان پرورش یافته و به فروش رسیده است لذا فکر می کنم حوادث رخ داده شده در سطح شهر،باعث بروز سلب مسئولیت برخی سازمانها و نهادهای ذیربط شده است./ل
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.