سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجابت در دانشگاه تربیت‌مدرس :

‌ نماینده مجلس باید جربزه مبارزه با فساد داشته باشد

عضو جبهه متحد اصول‌گرایان گفت: ‌یک نماینده مجلس باید ضمن عدم تعلق به مراكز قدرت جربزه مبارزه با فساد داشته باشد .

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ حسین نجابت در نشست سیاسی مشترک با مهرداد بذرپاش که توسط بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در تالار شهید مطهری این دانشگاه برگزار شده بود اظهار داشت: باید بدانید که یقه گیری سیاسی کار درستی نیست و باید سعی کنیم با یکدیگر رقابت سالم داشته باشیم.

وي طی سخنانی با بیان اینکه ما در مجلس هفتم اکثریت اصولگرا را داشتیم و چون در داخل یکی بودیم کارآمدتر بودیم، گفت: اما در مجلس هشتم ما اصولگرایان چند ضلع بودیم و کارآمدی کمتری داشتیم.

نجابت در ادامه با بیان اینکه آنچه که من از بیانات مقام معظم رهبری می‌فهمم این است که ایشان افق دیدشان منوط به تهران نیست و معطوف به خارج از مرزها است، گفت: دغدغه الآن نظام، مقوله بیداری اسلامی است و این مسئله در منطقه برای ما یک فرصت است.

وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در زمینه اینکه ما هم اکنون در شرایط خیبر هستیم، گفت:‌یک نماینده مجلس باید جربزه مبارزه با فساد داشته باشد و مسئله نظارت را باید نماینده‌ای انجام دهد که خودش به مراکز قدرت تعلق نداشته باشد.


نجابت در ادامه سخنان خود به ویژگی‌های مجلس آینده پرداخت و با بیان اینکه مجلس آینده باید به بیداری اسلامی نگاه مثبت داشته باشد، تصریح کرد:بحث تحریم‌های اقتصادی در کشور ما جدی است و تجارت ما 20 درصد گران‌تر تمام می‌شود. اما به حول و قوه الهی امثال شما با تدبیر و هوشیاری این تحریم‌ها را دور خواهید زد. ضمن اینکه ایرانی هم که هم اکنون می‌بینیم به هیچ وجه فلج نشده است.

وی با بیان اینکه نماینده باید این شاخص‌های کلان را درک کند تا شاخصه‌های مجلس آینده نسبت به مجلس هشتم ارتقا یابد، گفت: ما مسئول هستیم و نماینده‌هایی می‌خواهیم که موقعیت‌های فعلی تاریخی را بشناسند. تحریم‌ها اگر به خوبی مدیریت نشوند، یک تهدید جدی برای ما خواهند بود. اما تا کنون این اتفاق رخ نداده ضمن اینکه ما در اثر تحریم‌ها به پیشرفت‌های بزرگی نیز رسیده‌ایم.

این کاندیدای اصولگرای انتخابات مجلس نهم در ادامه به برخی دیدگاه‌ها و مواضع جبهه متحد اصولگرایان اشاره کرد و با بیان اینکه بنای ما بر این است که آنهایی که در فتنه تجدید شده‌اند را دوباره بپذیریم، گفت:اگر دعواهای فعلی را ادامه دهیم، فردا در مورد انتخابات هیئت رئیسه مجلس نیز با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی افزود: جبهه متحد هم جاذبه دارد هم دافعه و مثلا آقایان کاتوزیان و عباسپور بر سر دافعه جبهه متحد حذف شده‌اند.
کاندیدای اصولگرای انتخابات مجلس نهم با اشاره به اينكه نماينده منتخب بايد از عدالت اجتماعی در عمل و به جدّ دفاع کندخاطر نشان كرد: نماینده باید واقعا استکبارستیز باشد و اگر کسی کعبه آمالش آمریکا شد ‌دیگر نمی‌تواند نماینده باشد./خ2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.