سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام/

نفت كش عراقی پس از سانحه رانندگی منفجر شد

فرمانده پلیس راه استان ایلام گفت: نفت كش عراقی در برخورد با یك دستگاه تریلر در گردنه 'شاهبداغ' شهرستان شیروان چرداول پس از آتش گرفتن منفجر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ فضل الله شیری با بیان این مطلب افزود: در این حادثه كه دوشنبه شب روی داد، انفجار نفت كش عراقی كه حامل هزاران لیتر مواد نفتی بود، باعث سرایت آتش به تریلر دیگر و آتش سوزی آن شد.
وی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه ادامه داد: نفت كش عراقی پس از آتش گرفتن به علت انحراف به چپ با یك دستگاه از دو دستگاه تریلر حامل تیر آهن كه در این محور در حال تردد بودند برخورد كرده كه صحنه های غم انگیز و وحشتناكی را رغم زد.
فرمانده پلیس راه ایلام افزود: پس از تصادف مرگبار و به دنبال آن انفجار نفت كش عراقی راننده و سرنشین تریلر دچار سانحه شده و راننده نفت كش عراقی نیز در دم فوت كرد.
وی گفت: راننده ها و سرنشینان دو دستگاه تریلر حامل تیر آهن با یكدیگر برادر بوده و با هم در مسیر گردنه شاهبداغ شهرستان شیروان چرداول در حال حركت بودند.
شیری اضافه كرد: در این لحظه سرنشین به همراه راننده تریلر سوم كه ناظر این صحنه سرایت آتش به تریلر برادران خود بودند برای نجات جان دو برادر وارد شعله های آتش شده و تن نیمه جان آنان را از درون شعله های آتش بیرون می كشند.
فرمانده پلیس راه ایلام اظهار داشت: تلاش برادر و راننده برای نجات جان مصدومان پس از دقایقی بی نتیجه می ماند و آن دو نفر تسلیم مرگ شدند.
شیری افزود: متاسفانه در این میان برادر سوم نیز كه هنگام تلاش برای نجات دو برادرش بشدت دچار سوختگی شده بود پس از دقایقی فوت می كند.
او ادامه داد: در این حادثه دلخراش در مجموع دو نفر به علت شدت جراحت وارده در تصادف و دو نفر دیگر نیز به علت سوختگی شدید ناشی از انفجار نفت كش جان خود را از دست دادند.
وی گفت: تنها مجروح این حادثه نیز برای مداوا به مراكز درمانی منتقل و آتش سوزی نفت كش و تریلر نیز با همكاری ماموران آتش نشانی، پلیس راه و اهالی منطقه مهار شد.   /س
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.