سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل زندان استان اصفهان:

زندان غرب اصفهان تا 5 سال دیگر به شرق اصفهان منتقل می‌شود

مدیرکل زندان استان اصفهان از انتقال زندان دستگرد اصفهان به محل جدید در شرق اصفهان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پنج سال دیگر این زندان به بهره‌برداری برسد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، رمضان امیری در جمع خبرنگاران با اشاره به ساخت جدید زندان جدید اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته و دستورالعمل انتقال زندان از شهر، مجموعه استانداری و نیز سایر مسئولان استانی تصمیم به ساخت زندان جدید گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه مکانی در محدوده زیار اصفهان برای ساخت زندان با توجه به بودجه امسال در نظر گرفته شده است، افزود: معاونت برنامه‌ریزی استانداری اصفهان مبلغ سه میلیارد و دویست هزار تومان را برای این منظور در نظر گرفته است.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان تسریع در ساخت آن را به صورت ملی و استانی و نیز بهره‌برداری آن را برای پنج سال دیگر دانست.

وی با بیان اینکه تسریع در ساخت زندان جدید به بودجه بستگی دارد، ادامه داد: محل فعلی زندان اصفهان باید با همکاری بخش خصوصی تغییر کاربری و فروخته شود که طرحی در مورد تغییر کاربری آماده و به شورای اسلامی فرستاده شده که در صورت تایید شورای اسلامی انجام می‌شود.

امیری همچنین در مورد آزادی زندانیان در ایام نوروز گفت: آزادی و مرخصی زندانیان بر اساس آیین‌نامه و دستورالعمل است و ارتباطی به ایام نوروز و غیر نوروز ندارد.هر چند مرخصی طبق آیین نامه انجام می‌شود اما مرخصی زندانیان در ایام نوروز بستگی به جرم آنها دارد و حداقل این مرخصی ۲۴ ساعت و حداکثر آن ۷۲ ساعت است.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان تاکید کرد: سارقان سابقه دار در ایام نوروز در زندان و مرخصی نمی‌روند. در امر مرخصی به زندانیان در ایام نوروز با پلیس هماهنگ و افراد خطرناک مرخصی ندارند.

امیری در مورد آخرین اطلاعات فرار شش زندانی از زندان مرکزی اصفهان گفت: چهار نفر از این زندانیان فراری دستگیر شده و نیز یک نفر تبرئه و یک نفر همچنان فراری است که درصدد دستگیری آن هستیم./ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.