سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور ذاكر اصفهاني؛

شبكه ديجيتال در مباركه افتتاح شد

شبكه هاي تلويزيوني ديجيتال شهرستان مباركه توسط استاندار اصفهان افتتاح شد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومي استانداري اصفهان، عليرضا ذاكراصفهاني در جلسه شوراي تأمين استان و شهرستان‌هاي منطقه جنوب استان گفت مردم ايران از همان ابتدا انقلاب اسلامي را با جان و دل خريدند و مفهوم انقلاب اسلامي ريشه در وجود هر ايراني دارد.

استاندار اصفهان به حضور پرشور مردم و مسوولان اصفهان در حماسه 22 بهمن اشاره كرد و افزود: حضور مردم سراسر استان در اين حماسه بزرگ و در راستاي پاسداشت ارزش‌هاي انقلاب و حفظ و صيانت از آرمان‌هاي انقلابي بي‌نظير و ارزشمند است وحضور پر شور وگسترده آنان در انتخابات دشمنان را مايوس خواهد كرد.

وي تصريح كرد : اين حركت انقلابي و اين حضور علاوه بر اين كه به ابعاد سياسي امنيتي حائز اهميت بسيار است اما ابعاد اقتصادي هم از مهم‌ترين نتايج اين حضور به شمار مي‌رود.

رييس شوراي تأمين استان افزود : شرايط خوبي در همه‌ي زمينه‌ها و بخش‌ها در استان وجود دارد و فعاليت‌هاي عمراني استان در زمينه صنعت، كشاورزي و فرهنگي بسيار مطلوب است.

وي به حضور فعال استان در صحنه كار و اشتغال اشاره كرد و ادامه داد : آمار و ارقام موجود در اين زمينه‌ها حاكي از اين موضوع است كه در حال حاضر استان در اين زمينه در شرايط مناسبي قرار داد.

ذاكراصفهاني با بيان اين‌كه اقدامات مناسبي در طول سال جاري در راستاي تعهد اشتغال در سطح استان صورت گرفته است گفت: تعهد اشتغال استان در سال جاري 186 هزار نفر بوده كه بالاي 80 درصد آن تحقق يافته است.

در پايان شبكه هاي تلويزيوني ديجيتال شهرستان مباركه توسط استاندار اصفهان افتتاح شد. /ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.