سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان /

هفتمین نمایشگاه تخصصی کاشی و سرامیک در اهواز برپا شد

هفتمین نمایشگاه تخصصی کاشی، سرامیک، چینی‌آلات و سنگ‌های تزئینی در اهواز گشایش یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ،‌ هفتمین نمایشگاه تخصصی کاشی، سرامیک، چینی‌آلات و سنگ‌های تزئینی دوشنبه‌شب در محل دائمی نمایشگاه‌های خوزستان افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: همزمان با این نمایشگاه دو نمایشگاه با موضوع صنعت ساختمان شامل چهارمین نمایشگاه تخصصی حمام، سونا، جکوزی و استخر و سومین نمایشگاه تخصصی تزئینات و دکوراسیون داخلی نیز برپا شده است.

رحیم جلیلی اظهار داشت: 25 واحد از استان‌های اصفهان،‌ تهران،‌ خوزستان،‌ یزد،‌ کرمانشاه و گیلان در این نمایشگاه حضور دارند.

به گفته وی، 3 هزار و 500 مترمربع فضای نمایشگاهی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفته است.

وی همچنین در مورد نخستین نمایشگاه تخصصی فناوری‌های نوین صنایع حفاظتی،‌ امنیتی، ایمنی و آتش نشانی که همزمان افتتاح شده است،‌ گفت: در این نمایشگاه نیز 40 واحد از استان‌های تهران، اصفهان و خوزستان و کشورهای آلمان، ژاپن، ایتالیا، تایوان،‌ روسیه و‌کره جنوبی شرکت دارند.

جلیلی ایجاد فرصتی برای عرضه و تقاضای محصولات سامانه سیستم‌های حفاظتی، امنیتی با تکنولوژی روز، فرهنگسازی برای ارتقای ضریب ایمنی و امنیتی در استان، امکان ایجاد رقابت سالم و رسیدن به ارزان‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت، بسترسازی و هماهنگی با اتاق‌های مشترک بازرگانی کشورهای همسایه از جمله عراق، ایجاد پیوندهای مناسب حوزه صنعتی و دانشگاهی و ایجاد فرصت‌های شغلی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی خوزستان همچنین از برگزاری نخستین نمایشگاه حمل و نقل و زیرساخت‌های آن از سوم تا ششم اسفند ماه در اهواز خبر داد و گفت: نمایشگاه فروش بهاره و نمایشگاه مواد شوینده و پا ک‌کننده از برنامه‌های آینده این نمایشگاه است.

هفتمین نمایشگاه تخصصی کاشی، سرامیک، چینی‌آلات و سنگ‌های تزئینی از 24 تا 28 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های خوزستان در اهواز برپا شده است./س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.