سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قشقاوي در برنامه كنكاش:

ملت ایران با حضور در انتخابات نقشه‌های شوم استکبار را نقش بر آب می‌کنند

معاون وزیر خارجه کشورمان گفت: ملت ایران با حضور گسترده خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر نقشه‌های شوم استکبار جهانی را نقش بر آب خواهند کرد.

 به گزارش حوزه سياست باشگاه خبرنگاران ،حسن قشقاوی معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه کشورمان با حضور در برنامه کنکاش شبکه جهانی جام جم حماسه 22 بهمن امسال را نماد همبستگی ملی توصیف کرد و گفت: مردم ما فرهنگ، ایثار، شهادت، ایستادگی و مقاومت را در وجود خود نهادینه کرده و تحریم‌ها، فشارها، تهدیدها و سیاست‌های خصمانه غرب را عامل مهم مقاومت در برابر استکبار می‌دانند و به آن ایمان دارند.

قشقاوی با اشاره به تبلیغات رسانه‌های غرب علیه ایران اسلامی و حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن امسال خاطرنشان کرد: حضور مردم تجلی ابتکارات، ابداعات، خلاقیت‌ها و عشق و ایمان فراگیر است که تمام تبلیغات غرب مبتنی بر گسترش جنگ روانی علیه ملت بزرگ ایران را بی اثر کرده و توطئه نظام سلطه را به خودشان برگرداند.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان اضافه کرد: غرب مشکل بزرگی دارد که با مسائل ایران اسلامی دوگانه، غیر استاندارد، گزینشی و متناقض برخورد می‌کند و چون با صداقت و درستی به مسائل نگاه نمی‌کند در همه توطئه‌ها شکست خواهد خورد.

وی درباره سفر اسماعیل هنیه نخست‌وزیر قانونی دولت فلسطین به ایران و حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه اظهار داشت: رسانه‌های غربی همیشه و در همه جا هر حرکت و سخنی که علیه رژیم صهیونیستی باشد را باطل دانسته و به تروریسم متهم می‌کنند و رسانه‌های غرب با این منطق غیرانسانی سعی می‌کردند حرکت حماسی و جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی را جدا و منفک از هم نشان دهند که سفر اسماعیل هنیه به ایران و دیدار با مسئولان کشورمان این توطئه را نیز نقش بر آب کرد.

معاون وزیر امور خارجه در پایان با اشاره به حضور گسترده مردم در نماز جمعه هفته گذشته به امامت رهبر معظم انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن امسال خاطرنشان کرد: مردم ایران در این دو حرکت نشان دادند که در این انتخابات نیز همچون دیگر انتخابات حضوری گسترده خواهند داشت و مطمئناً مانند همیشه نقشه‌های شوم استکبار جهانی را نقش بر آب خواهند کرد./پ2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.