سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاس هوشمند کوچک ترین مدرسه دنیا افتتاح شد

با حضور مسئولان استان بوشهر کلاسی هوشمند کوچک ترین مدرسه دنیا در روستای کالو شهرستان دیر استان بوشهر افتتاح شد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمویم جهانبخش گفت: انوار انقلاب اسلامی از مرزها گذشته و در جهان و منطقه پرتو افشانی می کند و کسانی که از کشورهای دیگر در ایران حضور دارند پاس درس انقلاب نشسته اند.
وی افزود: امام راحل در سال فرمودند سربازان من در گهواره اند و شما سربازان امام راحل و مقام معظم رهبری هستید که از ایران تا اقصی نقاط جهان گسترش یافته و اینک الطاف خلیفه الهی بر دل مسلمانان نشسته و انقلاب ما را از غربت خارج کرده و دنیا شعار ما را تکرار می کند تا وقتی که جوانان بیدار دل وجود داشته باشند این انقلاب از گزند دشمنان مصون است.
وی افزود: تنها ایران از دین خدا پاسداری می کند و تاکنون الطاف الهی را در انقلاب دیده ایم و مدرسه کالو جلوه ای کوچک از خدمات بی منت دولت خدمتگذار است.
جهانبخش اضافه کرد: در حال حاضر روستای دو خانواری بدون برق نداریم در صورتی که قبل از انقلاب در کل کشور تنها 10 درصد روستاها برق دار بودند و امروز هیچ روستای10 خانواری بدون برق نداریم و این عزت است که انقلاب به ما داده و به خود باوری و خود کفایی رسیدیم و با وجود تحریم ها ماهواره نوید و امید به فضا فرستادیم.
وی خاطر نشان کرد: ما 33 سال روی پای خود ایستاده ایم و این بالاترین سند اقتدار نظام جمهوری اسلامی است./ل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.