سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آيت الله علم الهدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

طرح دروغ و شايعه براي اخذ راي بيشتر با مشي اسلامي منافات دارد

عضو خبرگان رهبري با بيان اينکه در آستانه انتخابات مجلس نهم، کانديداها در تدارک تبليغات انتخابات هستند گفت: کانديداها بايد در طرح شعارهاي تبليغاتي خود دقت کنند و در مسير تبليغات اخلاق سياسي را در نظر بگيرند.

آيت الله احمد علم الهدي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در مورد بهترين شيوه در تبليغات کانديداهاي مجلس نهم گفت: کانديداها بايد براساس واقعيت ها خود را معرفي کنند و طرح دروغ و شايعه براي اخذ راي بيشتر با تقوا و مشي اسلامي منافات دارد.
عضو خبرگان رهبري ادامه داد: انتخابات، فرصتي براي در کنار هم قرار گرفتن و همدلي بيشتر آحاد ملت و مسئولان است و کانديداها بايد در شيوه هاي تبليغي خود انسجام ملي و وحدت آفريني را در نظر بگيرند.
وي تصريح کرد: کانديداهايي که در حين تبليغات به مردم دروغ مي گويد و با وعده هاي کذايي سعي در فريب مردم را دارد، نماينده شايسته اي براي مجلس نهم نيست.
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم در تحميل شيوه هاي انتخاباتي برخي کانديداها مبني بر وعده هاي مالي و يا اشتغال زايي اظهار داشت: نمايندگاني که قصد دارند با صرف هزينه هاي سنگين وارد مجلس شوند، در صورت احراز راي نمي توانند نماينده خوبي براي اقشار ضعيف جامعه باشند.
آيت الله علم الهدي افزود: نماينده اي که مي خواهد وارد مجلس ولايتمدار نهم شود بايد با درد مردم آشنا و برآمده از دل ملت باشد.
وي ادامه داد: ملت ايران به پشتوانه ولايت فقيه، با هوشياري و بصيرت تبليغات نمايندگان مجلس نهم را رصد مي کنند و اين تصور باطلي است که کانديداها فکر کنند مردم به خاطر صرف هزينه بيشتر به آنها راي مي دهند.
عضو خبرگان رهبري خاطر نشان کرد: نمايندگاني که با تبليغات کذايي و صرف هزينه هاي هنگفت تلاش مي کنند تا کرسي هاي مجلس نهم را به خود اختصاص دهند جايي در دل ملت ندارند./ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.