سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

قدرت های استكباری با وحدت و بیداری مسلمانان به تلاطم افتاده اند

مدیر حج و زیارت آذربایجان شرقی گفت : قدرت های استكباری با وحدت و بیداری مسلمانان به تلاطم افتاده اند.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران،  آقایی امروزدر همایش آموزشی و توجیهی عمره مفرده اظهاركرد: بر این اساس توسعه وحدت و بیداری اسلامی و همچنین انتظار فرج موجب هراس بیشتر استكبار می شود.

وی افزود: افزایش مسوولیت اجتماعی، توسعه وحدت و بیداری اسلامی در حج مورد تاكید است و شركت در نماز های جماعت مكه و مدینه یكی از این نمادهای وحدت مسلمین است.

آقایی خاطرنشان كرد: نماد وحدت اسلامی مسلمانان جهان، حج و عمره است و مسلمانان روزانه در چندین نوبت به سوی كعبه نماز می گذارند.

وی تاكید كرد: در عمره و حج مسلمانان و عمره گذاران باید از انجام هر عملی كه بر وحدت مسلمانان خدشه وارد می كند، پرهیز نمایند.

وی، بااشاره به اینكه نباید دید سیاحتی و تجارتی به حج و عمره داشته باشیم، گفت: لحظه به لحظه سفر معنوی عمره تذهیب روح و تزكیه نفس است.

آقایی اضافه كرد: تاخیر پرواز، كیفیت هتل، كیفیت غذا مسایل حاشیه ای است، كیفیت استفاده از فرصت مناسك هدف اصلی در رسیدن به قرب الهی است.

وی با تاكید بر اینكه زایران ایرانی نماد و سفیران كشور در سرزمین وحی هستند و باید شان و منزلت زایر اسلامی و ایرانی را حفظ كنند، خاطرنشان كرد: رعایت حجاب و اخلاق از طرف زایران آنان را مانند گذشته به عنوان الگو مطرح می كند./س

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.