سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسايي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مسئولين، قدردان حضور و حمايت مردم باشند

عضو فراكسيون روحانيون مجلس با اشاره به حضور باشكوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن گفت: مسئولين بايد قدردان حضور و حمايت پرشور مردم پس از گذشت 33 سال از پيروزي انقلاب اسلامي عليرغم تمام مشكلات، كوتاهي‌ها و اشتباهات برخي صاحب‌منصبان باشند.

حجت‌الاسلام حميد رسائي عضو كميسيون فرهنگي بهارستان در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران گفت: حضور ستودني مردم در راهپيمايي 22 بهمن و سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، نشان از حمايت مستمر آنان از آرمانهاي انقلاب و نظام دارد و اين حضور و حمايت، وظيفه مسئولين و مديران كشور را بيش از پيش سنگين مي‌كند.

وي با اشاره به انتخابات پيش روي مجلس شوراي اسلامي و ضرورت احترام‌نهادن نامزدها به حضور گسترده مردم در مراسم سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي  افزود: تمامي داوطلبان نمايندگي مجلس موظفند با صداقت كامل، ولايتمداري و در نظرگرفتن مطالبات مردم، حضور بي‌نظير مردم در يوم‌الله 22 بهمن را ارج نهند.


عضو كميسيون فرهنگي مجلس خاطرنشان كرد: مسئولين مي‌بايست قدردان حمايت‌هاي بي‌شائبه مردم از نظام طي 33 سال از پيروزي انقلاب اسلامي عليرغم تمام مشكلات، سختي‌ها، كوتاهي‌ها و اشتباهات برخي صاحب‌منصبان باشند و ايستادگي و مقاومت مردم در راه آرمانهاي انقلاب اسلامي و شهدا را با خدمات صادقانه خود پاسخ دهند./س2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.