سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نواي فجر انقلاب در بيست و هفتمين جشنواره موسيقي؛

اجراهای دومین روز از جشنواره بیست و هفتم موسیقی فجر

17 گروه موسیقی در دومین روز از جشنواره بیست و هفتم موسیقی فجر در 10 سالن به اجرای برنامه می پردازند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد خبري بيست‌وهفتمين جشنواره بين‌المللي موسيقي فجر، در دومين روز از جشنواره تالار وحدت ساعت 18:30 ميزبان اركستر آرس نووا به سرپرستي قيطاسي و ساعت 21 ميزبان اركستر سمفونيك تهران به رهبري نادر مرتضي‌پور خواهد بود.

در سالن رودكي ساعت 10:30 سمينار آهنگسازي گيتار كلاسيك توسط فرزين تهرانيان برگزار و سپس ساعت 18:30 گروه كُر سمات به سرپرستي آزاده عظيمي و كُر ثمين به سرپرستي تيكران سوكياسيان و ساعت 21 رسيتال ويلن و پيانو كشور روسيه به اجرای برنامه می پردازند.

در سالن ايوان شمس نيز اجرای گروه تريو كالين ولون از سوئيس ساعت 18:30 و رونين از سوئيس و سوئد ساعت 21 ، در فرهنسگراي نياوران اجرای گروه ژيوار به سرپرستي و خوانندگي ژيوار شيخ‌الاسلامي ساعت 16 ، گيتار نوازي كلاسيك دانشجويان ساعت 18:30 و تك‌نوازي گيتار عليرضا تفقدي و حامد پورسايي ساعت 21 برگزار می شود.

تئاتر شهر نيز در دومين روز از جشنواره بيست‌وهفتم موسيقي فجر ميزبان گروه سازینه به سرپرستي پيمان بزرگنيا خواهد بود.

در فرهنگسراي ارسباران نيز كه مختص بخش نسل ديگر است ساعت 18:30 اركستر مجلسي چنگ به سرپرستي كاوه كشاورز به روی صحنه می رود و ساعت 21 شب كمانچه به سرپرستي سامر حبيبي برگزار مي‌شود.

در سالن انديشه اركستر پارس ناصر نظر ساعت 18:30 ،در پژوهشكده فرهنگ و هنر گروه برزين مشهد به سرپرستي اميرحسين اسكندري و سيوار به سرپرستي مهدي حاجي‌قاسمي ساعت 19 به روي صحنه خواهند رفت.

سالن سوره حوزه هنري ساعت 19 ميزبان گروه گندم به سرپرستي محمدكيا خسروي و بادي نوازان فجر به سرپرستي كاظم شرافتي خواهد بود. در بخش پاپ اين دوره از جشنواره نيز محسن يگانه ساعت 18:15 و بهنام صفوي ساعت 21:45 در برج ميلاد كنسرت خود را برگزار مي‌كنند.

بخش سخنراني خانه هنرمندان نيز در اين روز اختصاص به موضوع ابداع نحوه تركيب تقسيمات نامساوي ضربات و ريتم در موسيقي ايراني اختصاص دارد كه در ساعت 10:30 توسط مصطفي كمال‌پور تراب برگزار می شود.

بيست و هفتمين جشنواره بين المللي موسيقي فجر 24 تا 30 بهمن ماه به دبيري دكتر حسن رياحي در تهران، كرج، قزوين، شيراز، ياسوج و گرگان برگزار مي شود./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.