سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد

پرداخت 129 میلیارد ریال مستمری به مددجویان خراسان شمالی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: طی امسال به خانواده‌های زیر پوشش این نهاد 129 میلیارد و 895 میلیون ریال مستمری پرداخت شده است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور اظهار داشت: در حال حاضر 32 هزار و 652 خانواده در سطح استان از این نهاد مستمری ماهانه دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه خانواده‌های مددجو به جز مستمری از تمام خدمات دیگر این نهاد نیز استفاده می‌کنند، افزود: سرانه مستمری مددجویان برای خانواده‌های یک نفره 400 هزار ریال، دو نفر 450 هزار ریال، سه نفر 550 هزار ریال، چهار نفره 600 هزار ریال و برای خانواده‌های پنج نفره به بالا 750 هزار ریال است که به صورت ماهیانه به حساب آنان واریز می‌شود.

حسین‌پور تصریح کرد: خدمات این نهاد تنها در پرداخت مستمری نیست بلکه این نهاد در زمینه‌های مختلف از جمله اشتغال جوانان از طریق پرداخت وام، مسکن، بهداشت، درمان، فرهنگی و آموزش خدمات ارائه می‌دهد.

وی در ادامه در خصوص طرح‌های مهم این نهاد برای جامعه هدف گفت: پرداخت تسهیلات اشتغال به خانواده‌های مستعد، طرح بیمه زنان سرپرست خانوار و بیمه تأمین اجتماعی مجریان طرح‌های اشتغال از جمله خدمات این نهاد برای توانمندسازی و خروج خانواده‌ها از چرخه حمایت است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی خاطر نشان کرد: امید است با ارائه این‌گونه خدمات بتوانیم به محرومین خدمت کنیم و تا حد امکان نیازهای واقعی آنان را رفع کنیم./ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.