سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس:

راه اندازي مرکز سرمايه گذاري در منطقه آزاد قشم

مرکز سرمایه گذاری در منطقه آزاد قشم راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛این مرکز با هدف جذب بیشتر سرمایه گذاران داخلی و خارجی در راستای توسعه فعالیت های سرمایه گذاری و افزایش اشتغال در این منطقه ایجاد شده است .

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت : تسریع در امور خدماتی ، کاهش زمان ثبت شرکتها ، ارایه بسته های تشویقی و مشاوره به سرمایه گذاران از اهداف مهم راه اندازی مرکز سرمایه گذاری در منطقه آزاد قشم است .

حیدری پور افزود : با راه اندازی این مرکز دادن مجوزهای سرمایه گذاری در قشم در مدت 48 ساعت با تجمیع بخش های مختلف تصمیم گیری انجام می شود و در آینده این زمان به 24 ساعت کاهش می یابد .

وی گفت : سرمایه گذاران خارجی بدون مشارکت با شرکای ایرانی می توانند در بخش های مختلف سرمایه گذاری منطقه آزاد قشم فعالیت کنند .

معافیت مالیاتی ، ورود مواد اولیه و تجهیزات ، معاف بودن از پرداخت حقوق گمرکی ، واگذاری زمین بصورت اقساط به سرمایه گذاران و نزدیکی به کشورهای حاشیه خلیج فارس و آبراههای بین المللی و وجود فرودگاه بین المللی و اسکله های بزرگ از مزیت های سرمایه گذاری در قشم است .

155شرکت سرمایه گذار داخلی و خارجی در بخش صنعت و120 واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی قشم فعال است .

30 درصد از این واحدهای صنعتی و تولیدی با مشارکت سرمایه گذاران خارجی و70 درصد سرمایه گذاران داخلی فعالیت می کنند . شهرستان قشم با 220 هزار نفر جمعیت در 22 کیلو متری بندرعباس قرار دارد ./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.