سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازسازي خط توليد كنسانتره آهن فسفات اسفوردي توسط متخصصان داخلي

خط توليد كنسانتره آهن شركت فسفات اسفوردي توسط متخصصان اين شركت تعمير و بازسازي شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران (ايميدرو)؛ محمد جواد فتوحي، مدير عامل مجتمع فسفات اسفوردي ضمن بيان اين مطلب افزود: اين خط آزمايش اوليه را با موفقيت گذرانده و در مرحله تكميل آزمايش نهايي است.

وي با بيان اينكه كارشناسان شركت انگليسي طراح و تامين كننده تجهيزات و ناظر اجرا، توانايي اصلاح و بازسازي اين خط را نداشتند، گفت: به همت متخصصان ايراني، بازسازي خط ياد شده در 4 بخش مكانيك، برق، ابزار دقيق و پروسس صورت گرفته است.

مدير عامل مجتمع فسفات اسفوردي با بيان اينكه خط توليد كنسانتره آهن اين شركت در سال 78 همزمان با خط توليد كنسانتره آپاتيت راه اندازي و مورد بهره برداري قرار گرفت، ادامه داد: در گذشته، محصول توليدي از نظر عيار و كارايي شرايط مطلوبي نداشت و با توجه به اين كه اين خط با مشكلات سيستمي مواجه بود، كارشناسان خارجي در اصلاح خط ناتوان بودند و سبب شد خط توليد كنسانتره آهن متوقف و از مدار خارج شود.

وي تصريح كرد: اجراي اين پروژه و اصلاح خط به دست متخصصان ايراني، علاوه بر صرفه جويي قابل توجه در هزينه بازسازي، نقش مهمي در ارتقاي دانش فني و توانمندي متخصصان داخلي دارد. /ق2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.