سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اميرعبداللهيان :

ايران از وحدت گروه‌هاي فلسطيني حمايت مي‌كند

معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه با اشاره به اصول ثابت جمهوری اسلامی ایران در راستای احقاق حقوق حقه مردم فلسطین بر اولویت داشتن قضیه فلسطین و قدس شریف و حمایت کشورمان از وحدت گروههای فلسطینی تاکید کرد.

.به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، غازي احمد حمد، قائم مقام وزارت خارجه دولت فلسطين با حسين اميرعبداللهيان، معاون عربي، آفريقايي وزارت امور خارجه ديدار و آخرين تحولات در صحنه فلسطين و مسائل منطقه‌يي را تشريح كرد.

اميرعبداللهيان در اين ديدار با اشاره به اصول ثابت جمهوري اسلامي ايران در راستاي احقاق حقوق حقه مردم فلسطين بر اولويت داشتن قضيه فلسطين و قدس شريف و حمايت كشورمان از وحدت گروه‌هاي فلسطيني تاكيد كرد.

قائم مقام وزارت خارجه فلسطين نيز از مواضع ثابت كشورمان در حمايت از قضيه فلسطين تقدير و برآيند تحولات منطقه‌يي را به نفع جهان اسلام ارزيابي كرد.

او با اشاره به اين نكته كه تل‌آويو از نتايج آتي بيداري كشورهاي اسلامي نگران بوده و آن را خطري بزرگ براي موجوديت اين كيان مي‌داند افزود: هراس تل‌آويو از نتايج بيداري كشورهاي اسلامي باعث شده تا اين رژيم با اعزام جاسوس به تفرقه طائفه‌يي در داخل اين كشورها و تحريك جامعه بين‌المللي براي مقابله با انقلاب‌هاي مردمي بپردازد./پ2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.