سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه حضور در مسابقات آسيايي،

ركابزن تيم ملي دوچرخه سواري:اردوي زودهنگام در مالزي موفقيت را به دنبال دارد

ركابزن تيم ملي دوچرخه سواري گفت: اگر شرايط حضور تيم ملي چند هفته زودتر در مالزي فراهم شده و ما بتوانيم در پست هاي حاضر در اين كشور به فعاليت بپردازيم قطعاً شانس كسب قهرماني ما در رقابت هاي قهرماني آسيا افزايش مي‌يابد.

محمود پراش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: به طور كلي سطح كيفي دوچرخه سواري طي چند ماه اخير رشد قابل توجهي داشته و عرصه براي حضور و فعاليت جوانترها در اين رشته ورزشي خيلي خوب فراهم شده است.

وي افزود: قطعاً اگر بتوانيم با برنامه ريزي بهتر و دقيق تري پيش رويم مي‌توانيم به نتايج بهتري دست يافته و موقعيت فني و بدني تيم ملي را تقويت نمائيم.

پراش تصريح كرد: در صورتيكه شرايط اردوي تيم ملي در مالزي چند هفته زودتر از شروع بازيها فراهم شده و ما بتوانيم در پيست هاي اين كشور به كار و فعاليت بپردازيم قطعاً به نتايج بهتري دست خواهيم يافت و مي‌توانيم شانس خود را براي كسب موفقيت در رقابتهاي آسيايي افزايش بخشيم.

گفتني است رقابتهاي قهرماني آسيا در اواخر بهمن ماه در كشور مالزي برگزار خواهد شد.

*ابوحيدري رمز موفقيت تيم ملي در آسياست

زهرا صادق زاده، ركابزن تيم ملي دوچرخه سواري بانوان نيز گفت: برنامه ريزي بسيار خوب و دقيق ابوحيدري مربي حاضر در تيم ملي شرايط موفقيت را به دنبال داشته و باعث كسب نتايج قابل توجهي در آسيا شده است.

وي افزود: علت اصلي كسب موفقيت تيم ملي در رقابتهاي كاپ آسيايي و رسيدن به نتايج مورد نظر را فقط مي‌توان در برنامه هاي مربوط به تيم ملي و نحوه اجراي آنها دانست.

وي افزود: حضور ابوحيدري در كادر فني تيم ملي از اهميت بسيار خوبي برخوردار بوده و شرايط را براي موفقيت وي خيلي خوب فراهم كرده است.

صادق زاده تصريح كرد: به طور حتم بايد تداوم اين برنامه ها مي‌توان موفق تر از قبل پيش رفته و در آ‌سيا به اهداف مورد نظر نزديكتر شد.

وي خاطرنشان كرد: حضور ابوحيدري در تيم ملي را مي‌توان رمز اصلي موفقيت اين رشته دانسته و قطعاً با حمايت از اين برنامه ها مي‌توان با توان بالاتري پيش رفته و در جهت پرورش دوچرخه سواري حرفه اي حركت كرد/ق
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.