سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربي تيم قهرمان نيم فصل ليگ برتر هندبال بانوان:

سختي رفت و آمد را به مشكلات مالي ترجيح مي‌دهيم

سرمربي تيم هندبال بانوان ثامن الحجج سبزوار گفت: سختي رفت و آمد و دوري راه را در اين تيم به مشكلات مالي كه در تيم فارس داشتيم ترجيح مي‌دهيم.

ناهيد غارسي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: تيم ما در حالي عنوان نائب قهرماني در نيم فصل ليگ را به خود اختصاص داد كه بازيكنان در حدود 9 ماه از تمرينات آماده سازي دور بودند و تنها 20 الي 25 روز پيش از آغاز مسابقات تمرين كرده بودند.

وي افزود: در حال حاضر 11 بازيكن تيم ثامن الحجج را بازيكنان تيم فارس تشكيل مي‌دهند و سه مهره خارجي نيز امسال به تركيب اضافه شده اند از اين رو بازيكنان هر هفته براي بازي مجبور هستند كه از شيراز راهي مشهد شوند كه رفت و آمد براي تيم ما كه اكثر آنها شاغل و معلم هستند مشكل است اما با اين وجود اين مشكل را به مسائل و محدوديتهاي مالي كه فصل گذشته9 در تيم فارس با آن روبرو بوديم ترجيح داده و زحمت سختي رفت و آمد را به جان مي‌خريم.

غارسي تصريح كرد: البته رقابت هاي فصل جديد ليگ برتر هندبال بانوان امسال به صورت فشرده تري برگزار مي شود و چنانچه مسابقات زودتر آغاز مي شود با اين مسئله روبرو نمي شديم.

وي خاطرنشان كرد: پس از اينكه اعضاي كادر فني و اغلب بازيكنان تيم فارس در فصل جاري با تيم ثامن الحجج سبزوار قرارداد امضا كرده اند مسئولان هيئت هندبال فارس با ما بي مهري مي‌كنند و براي در اختيار گذاشتن سالن نيز مانع تراشي مي كنند در حاليكه تيم ما هزينه اجاره سالن را پرداخت مي كند./ق
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.