سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست «شعرخوانی و نقد»در سرای اهل قلم برگزار می‌‌شود

نشستی دیگر از سلسله نشست‌‌های «شعرخوانی و نقد شعر» سرای اهل قلم سه ‌شنبه 6 دی، با حضور شاعران و علاقه‌‌مندان این حوزه برگزار می‌‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نشستی دیگر از سلسله نشست‌‌های «شعرخوانی و نقد شعر» سرای اهل قلم سه ‌شنبه 6 دی، با حضور شاعران و علاقه‌‌مندان این حوزه برگزار می‌‌شود.
سلسله جلسات «شعرخوانی و نقد شعر» در یک هفته به شعرخوانی و یک هفته به نقد مجموعه اشعار منتشر شده اختصاص دارند.

شاعران حاضر در جلسات شعرخوانی به قرائت سروده‌ های خود در قالب‌‌های مختلف می‌‌پردازند و در بخش دیگر جلسه، شعرهای خوانده شده از سوی حاضران در نشست و دیگر شاعران نقد و بررسی می‌‌شود.

این جلسات با حضور حدود 15 تا 20 نفر از شاعران و علاقه‌مندان عرصه شعر در دو حوزه کلاسیک و شعر نو، سه ‌شنبه هر هفته برگزار می‌شود.

به گفته فریبا یوسفی، شاعر و دبیر این دوره از سلسله جلسات «شعرخوانی و نقد» سرای اهل قلم، سعی می شود در هر جلسه تمامی شاعران به شعرخوانی و ارایه یک نمونه از آثار خود بپردازند و درباره تمامی سروده های قرائت شده بحث و گفت و گو می‌شود.

در برخی از این نشست‌ها یک شاعر جوان یا پیشکسوت نیز به عنوان مهمان حضور دارد و دیدگاه‌های خود را نسبت به اشعار قرائت شده، بیان می ‌کند.

نشست «شعرخوانی و نقد شعر» سه‌شنبه 6 دی، از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 18 و 30 دقیقه در سرای اهل قلم، واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، شماره دو برگزار می‌شود./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.