سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وساطت میرزمانی فرمان فتحعلیان را به صحنه بازگرداند

فرمان فتحعلیان پس از پشت سر گذاشتن حاشیه‌های اخیر، با وساطت میرزمانی مدیر مرکز موسیقی به صحنه بازمی گردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛دو ماه پیش خبر ممنوع الفعالیت شدن فرمان فتحعلیان خواننده صاحب سبک و توانای کشور برای اولین بار منتشر شد و چاپ گزارشی از پشت پرده این اتفاق، به شدت با واکنش رسانه ها و خبرگزاری ها توام بود.
ماجرایی که از حضور سیروس الوند روی استیج و بر زبان آوردن برخی صحبت ها آغاز و به ممنوع الفعالیت شدن این خواننده ختم شد. اتفاقی که خود فتحعلیان در گفتگوهایی متذکر شد که هیچ نقشی در آن نداشته است.
با گذشت چند ماه از آن اتفاق، عصر چهارشنبه فرمان فتحعلیان خبر از حل مشکلات و سوء تفاهم ها داد تا در ملاقاتی زمستانی با دوستدارانش، شبی با شکوه و ویژه را برایشان بسازد.
کنسرت های فرمان فتحعلیان معمولا مخاطبان خاص خود را دارند و همیشه یک عده خاص یعنی هواداران گروه «ایلیا» را به سالن اجرای برنامه می کشاند.
موسیقی صوفیانه و استفاده از سازهای شرقی و تلفیق ناب عرفان و هنر،کاراکتر و موقعیت آثار فرمان فتحعلیان را بیش تر از هر چیز دیگری، شاخص کرده است. شاید همین تفاوت هاست که سبب شده این خواننده در طول عمر هنری اش بدون کوچکترین فراز و نشیبی، همیشه در اوج باقی بماند و دوستدارانش را با اتفاق های جدید غافلگیر کند.
اتفاقات و حاشیه های عجیبی که سبب به وجود آمدن برخی سوء تفاهم ها برای این خواننده شده بود ظاهرا با پا در میانی شخص میرزمانی مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد، حل شده است.
فتحعلیان در این باره می گوید: قطعا اولین سخنی که باید در این باره به زبان بیاورم، تشکری خالصانه از آقای میرزمانی است که راسا وارد عمل شدند و سوء تفاهم ها را حل کردند. ایشان با این تدبیر و درایت شان نشان د ادند که دید بازی را نسبت به هنرمندان داخلی دارند و برای موفقیت آنها از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
این خواننده درباره جزئیات برنامه اش نیز گفت: در این برنامه 14 قطعه از چهار آلبوم قبلی را اجرا خواهیم کرد. با همان گروه قبلی ده نفره «ایلیا» به اجرای این برنامه خواهیم پرداخت و در روزهای 15 و 16 اسفند در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی و هر شب یک سانس بروی سن می رویم.
این برنامه به همت موسسه «صدای اول شهر» و به تهیه کنندگی سید محمد موسوی برگزار خواهد شد.
این خواننده همچنین درباره فعالیت های جدید خود نیز گفت:در حال ضبط آلبوم جدید هستیم. همه سعی مان بر این است که آلبوم اول تابستان در بازار موسیقی کشور منتشر شود.این پنجمین آلبوم من در بازار موسیقی کشور است که هنوز هیچ اسمی هم برای آن در نظر نگرفته ایم. /ه
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.