سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محسن رضايي:

كار بزرگ سردار سوداگر انتقال ارزش‌ها و تجارب به نسل‌هاي بعدي بود

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: سردار سوداگر كار بزرگي در انتقال ارزش‌ها و تجارب به دست آمده از دفاع مقدس به نسل‌هاي بعدي و به ويژه دانشگاهيان انجام داد.

محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در حاشيه مراسم تشييع جنازه سردار سوداگر در گفتگو با خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران درباره تلاش آن مرحوم در زمينه فرهنگ ‌سازي مبتني بر دفاع مقدس گفت:‌ سردار سوداگر كار بزرگي در انتقال ارزش‌ها و تجارب به دست‌آمده از دفاع مقدس به نسل‌هاي بعدي و به ويژه دانشگاهيان، آن هم به روش علمي و دانش‌افزايي انجام داد.

وي با بيان اينکه راه سردار سوداگر، بعد از رحلت شهادت ‌گونه او ادامه خواهد يافت؛ افزود: افرادي كه در پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس مشغول هستند دفاع مقدس را روز به روز به صورت علمي تر و با روش‌هايي منطقي به نسل‌هاي بعدي منتقل مي‌كنند تا به عنوان يك تجربه و سرمايه عظيم بتوان از آن در اداره كشور استفاده کرد.

رضايي تصريح کرد: اميدواريم و انتظار داريم كاري كه از روي صداقت آغاز شده بر دلها اثر گذار باشد و ارواح را تحت تأثير قرار دهد چرا كه حركت آغاز شده توسط مرحوم سوداگر، عملي صادقانه بود و من به تأثيرگذاري آن شك ندارم./ش3
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.