سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

بهره برداری از نخستین سالن اختصاصی نابینایان در شمالغرب كشور در تبریز

نخستین سالن اختصاصی نابینایان در شمال غرب كشور در تبریز به بهره بردارری رسید.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران، مدیركل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در آیین بهره برداری از این سالن گفت: 22 پروژه به مناسبت ایام الله دهه فجر در سطح این استان به بهره برداری می رسد كه چهار پروژه آنها مربوط به تبریز مركز استان است با زیربنای یكهزار و 400 مترمربع و با شش میلیارد ریال اعتبار احداث شده است.

اسبقیان ' افزود: سالن پارك چشم انداز، سفیدان، آكادمی جودو تبریز، سالن چند منظوره هشترود، دریان (شبستر) از جمله پروژه های افتتاح شده در ایام دهه فجر می باشد.

وی، با اشاره به تلاش دولت در جهت توسعه ورزش استان گفت: سرانه ورزشی آذربایجان شرقی قبل از انقلاب اسلامی 11 صدم مترمربع بوده كه این میزان هم اكنون به 58 صدم مترمربع رسیده است.

وی افزود: در طول سال های 84-56 میزان سرانه ورزشی استان 19 صدم مترمربع افزایش یافته و این میزان افزایش از سال 84 تاكنون به 28 درصد رسیده است.

اسبقیان همچنین از افتتاح سالن سرپوشیده اختصاصی دوو میدانی تبریز با حضور وزیر ورزش و جوانان تا پایان امسال خبر داد و گفت: همچنین 10 پروژه ورزشی دیگر همزمان با سوم خرداد ماه سال آینده (سالروز آزاد سازی خرمشهر) در سطح استان آذربایجان شرقی بهره برداری می شود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.