سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار تبریز:

اولویت شهرداری تبریز توزیع عادلانه خدمات است

شهردار تبریز مناطق کم برخوردار و محروم شهر را در رأس و اولویت خدمات رسانی گسترده شهرداری تبریز و مناطق و سازمان‌های تابعه برشمرد و گفت: اولویت شهرداری تبریز توزیع عادلانه خدمات است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در آیین بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی شهرداری منطقه 10 با تأکید بر لزوم توجه و رسیدگی بهتر و بیشتر به مناطق و محلات محروم و کم برخوردار شهر به‌عنوان منشور و مرام‌نامه خدمتی مسئولان و محور اصلی فرامین امام راحل و مقام معظم رهبری افزود: شهرداری تبریز با تأسی به فرامین بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری، اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی در مناطق محروم و کم برخوردار را در اولویت کارها و فعالیت‌های خود قرار داده و تلاش می‌کند با توزیع عادلانه خدمات و امکانات در تمام مناطق، گام بلندی در راستای رفع مشکلات شهروندان بردارد.

وی، فرصت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مسئولان را هدیه‌ای ارزشمند از سوی انقلاب دانست و تلاش برای خدمت شبانه‌روزی به منظور تأمین رفاه و آسایش مردم را وظیفه اصلی خود و دیگر مسئولان نظام اعلام کرد.

شهردار تبریز در ادامه خاطرنشان کرد: ما مدال نوکری مردم را به سینه زده‌ایم و برای تحقق آرمان‌های امام راحل و عمل به توصیه‌های شهدای گرانقدر انقلاب از هیچ کوششی برای پیشبرد اهداف نظام و گره‌گشایی از مشکلات مردم فروگذار نخواهیم کرد.

نوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌ها و طرح‌های عمرانی، خدماتی شهرداری تبریز در پاسخگویی به نیازها و خواسته‌های حداقلی مردم افزود: شهروندان و مردم خدمت صادقانه و خالصانه را تشخیص می‌دهند و در مقابل تحقق خواسته‌ها و مطالباتشان قانع و قدرشناس هستند، ما مسئولان باید قدر چنین ملتی را که در تمام صحنه‌ها و عرصه‌های سیاسی و اجتماعی در کنار مسئولان بوده و پشتیبان نظام بوده‌اند، بدانیم.

شهردار تبریز همچنین با اعلام اینکه مدیریت فعلی شهرداری تبریز با اولویت قرار دادن اصل توزیع عادلانه خدمات و امکانات همچنین توجه به مناطق محروم در روند خدمات‌رسانی تلاش فراوانی برای تحقق خواسته‌های شهروندان ساکن در مناطق محروم داشته است، خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز طی سال‌های گذشته هیچ تبعیضی در توزیع و ارائه خدمات عمرانی بین مناطق محروم و مرفه شهر قائل نبوده و عمده هدف خود را توزیع عادلانه و حتی بیشتر خدمات در مناطق کم برخوردار تعیین کرده است.

وی در خاتمه احداث بالغ بر 30 زمین ورزشی، سالن‌های چند منظوره، کتابخانه و خانه‌های فرهنگ، فرهنگسرای بزرگ الغدیر ، پارک ارم، جنگلکاری ارتفاعات عون بن‌علی، تله‌کابین، ده‌ها طرح مسیرگشایی، احداث ده‌ها پارک و بوستان محله‌ای و دیگر خدمات را از مهم‌ترین و بارزترین نمونه‌های خدمات‌رسانی عادلانه شهرداری در مناطق کم برخوردار برشمرد. /ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.