سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیکزاد:

بنگاه های املاك حق خرید و فروش مسكن مهر ندارند

وزیر راه و شهرسازی با تاكید بر اینكه بنگاه های معاملات املاك حق خرید و فروش مسكن مهر را ندارند گفت: باتوجه به توافق انجام شده با اتحادیه بنگاه های معاملات املاك استان تهران، تنها اطلاع رسانی و راهنمایی متقاضیان مسكن مهر وظیفه این بنگاه ها است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ علی نیكزاد شامگاه یكشنبه پس از نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: برای آن كه متقاضیان مسكن مهر بتوانند از شرایط خرید مسكن مهر در شهر تهران مطلع شوند با این اتحادیه توافق شده است كه بنگاه های معاملات املاك اطلاعات دقیق مسكن مهر در تهران را اخذ كنند و آنها را به منظور راهنمایی در اختیار متقاضیان قرار دهند.

وی اظهار داشت: در صورتی كه متقاضیان مسكن مهر خواستار مسكن مهر شدند بنگاه های املاك فقط مدارك لازم از آنها دریافت می كنند.

نیكزاد افزود: علاوه بر این وظیفه ثبت نام از متقاضیان مسكن مهر در شهرها در سازمان های مسكن و شهرسازی و در روستاها در بنیاد مسكن انجام می شود.

وی یادآور شد: در فهرست ارایه شده به بنگاه های املاك، اطلاعات مربوط به مسكن مهر از جمله قیمت تمام شده، وضعیت مسكن مهر در آن منطقه و مبلغ آورده متقاضیان و زمان تحویل مشخص شده است.

نیکزاد تاكید كرد: این مساله فقط در تهران با بنگاه های املاك توافق شده است تا متقاضیان زیادی كه در این شهر وجود دارند بتوانند به اطلاعات مورد نظر در خصوص شرایط دریافت مسكن مهر دست یابند.

* اقدامات لازم برای پرداخت وام 30 میلیونی خرید مسكن خبرنگاران انجام شده است

نیكزاد در خصوص سرانجام پرداخت وام 30 میلیون تومان خرید مسكن ویژه خبرنگاران نیز گفت: این مساله در كارگروه ویژه مسكن تصویب و به بانكهای مربوطه نیز ابلاغ شده است.

وی افزود: خبرنگاران با معرفی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بانكهای عامل می توانند وام خود را دریافت كنند.

* افتتاح 8549 واحد مسكن مهر

نیكزاد در ادامه گفت: همزمان با سفر رییس جمهوری به استان قم فردا هشت هزار و 549 واحد مسكن مهر افتتاح می شود.

وی افزود: علاوه بر این یك هزار و 700 واحد مسكن مهر نیز در سفر استانی هیات دولت به استان ایلام افتتاح می شود. /ق2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.