سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس هيئت بوكس استان سيستان و بلوچستان:

جهان فولاد را با تمام مهره‌هايش متوقف كرديم باخت سپهوند از شگفتي‌هاي ليگ بوكس بود

رييس هييت بوكس سيستان و بلوچستان در خصوص رقابت‌هاي هفته چهارم ليگ بوكس گفت: تيم جوان نوپاي ما موفق شد جهان فولاد غرب را با تمام مهره‌هاي فني و با تجربه‌اش متوقف كند كه با كسب اين تساوي مقابل اين تيم اقتدار بوكسورهاي سيستان و بلوچستاني را نشان داديم.


حسين ثوري در گفتگو با خبرنگار با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: در دومين ديدار خود در هفته‌ پاياني دور رفت مسابقات ليگ به مصاف تيم جهان فولاد غرب كرمانشاه رفتيم كه مشت‌زنان كم تجربه و جوان تيم‌مان توانستند عملكرد خوبي از خود نشان دهند و با امتياز برابر تيم جهان فولاد غرب،‌ اقتدار خود را به همگان نشان بدهند پيش از اين تيم پيوند ساپكو كه قهرمان چند دوره از مسابقات ليگ بود با امتياز 2-8 مغلوب تيم جهان فولاد غرب شد.
وي در ادامه بيان داشت: تساوي مقابل اين تيم كه خود يكي از مدعيان قهرماني ليگ بوكس است نشانگر پيشرفت بوكس و مشت‌زنان سيستاني و بلوچستاني است.
ثوري تصريح كرد:‌ يكي از شگفتي‌هايي كه در مسابقات ليگ شاهد آن بوديم باخت مرتضي سپهوند ملي‌پوش با سابقه و با تكنيك كشورمان بود كه مقابل يك مشت‌زن جوان و كم تجربه سيستان و بلوچستان با امتياز فاحش مغلوب شد.
وي گفت: حضور چنين بوكسورهاي جوان درشهرمان نشان دهنده پتانسيل بالا و استعداد فراوان جوانان شهرمان است كه به طور قطع با گذشت زمان رشد چشمگيري در اين رشته رزمي خواهيم داشت.
ثوري در خصوص قضاوت داوران در اين هفته از مسابقات بيان داشت: ‌خوشبختانه در اين ديدارها شاهد قضاوت درست داوران بوديم و عملكرد داوران مسابقه در ميان رينگ‌ها بسيار مطلوب بود و هيچ قضاوتي به نادرستي صورت نگرفت.
وي در خصوص اعتراض تيم جهان فولاد غرب به قضاوت داوري بيان داشت:‌ در تمام هفته‌هاي برگزاري ليگ بوكس تيم‌هايي كه نتوانستند عملكرد خوبي را كسب كنند به نحوه قضاوت داوري شكايت داشتند و نقاط ضعف مشت‌‍‌زنان خود را به داور نسبت دادند كه اين يك عمل غيرحرفه‌اي است، اين تيم مدعي قهرمان به جاي پوشاندن ضعف عملكرد خود به تمرين و رفع نقاط ضعف بوكسورهاي خود بپردازد.
*تيم جهان فولاد غرب، قهرمان دوره پنجم ليگ خواهد شد
حسين ثوري اظهار داشت:‌معتقدم تيم جهان فولاد غرب كرمانشاه با توجه به داشتن مهره هاي خوب و فني در تيم خود مي‌تواند قهرمان اين دوره از رقابت‌ها باشد و با وجود اينكه اولين تجربه حضور خود را در رقابت‌هاي ليگ وارد توانسته بسيار خوب مقابل تيم‌هاي ديگر باشگاه‌ها داشته باشد و به طور قطع جام قهرماني را در اين دوره از رقابت‌ها از پيوند ساپكو خواهد گرفت.
ثوري اظهار داشت: هفته چهارم از رقابت‌هاي ليگ برتر بوكس در جوي آرام و بدون تشنج صورت گرفت و معتقدم توانستيم ميزباني خوبي براي مشت‌‍‌زنان كرمانشاهي باشيم و سالمترين مسابقات را در هفته پاياني ليگ برگزار كرديم.
رئيس هئيت بوكس سيستان بلوچستان در خصوص تعطيلي ليگ برتر بوكس بيان داشت:‌ كاش اين رقابت‌ها به سال آينده موكول نمي‌شد و همچنان برگزار مي‌شد چرا كه اين وقفه مي‌تواند با ضرر مشت‌زنان مي‌باشد و انگيزه تمريني خود را از دست بدهد بهر حال اين تصميم بر اساس صلاح ديد مسئولان سازمان ليگ بود و ما نيز تابع سازمان ليگ هستيم./ق
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.