سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غریبه‌های محمدرضا سرشار به چاپ سوم رسید

«غریبه‌ها» با گردآوری محمدرضا سرشار برای سومین بار روانه بازار نشر شد.

به گزارش

باشگاه خبرنگاران

، کتاب‌ «غریبه‌ها» به کوشش محمدرضا سرشار برای سومین بار توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.قصه‌های این کتاب برای سالهای آخر دبستان و دوره راهنمایی گردآوری و منتشر شده است.

کتاب «غریبه‌ها» منتخبی از چهار داستان است که سرشار گردآوری و ویراستاری آثار را انجام داده است . این کتاب عنوان پنجمین اثر از مجموعه‌ی قصه‌های انقلاب است.

داستان نویسان کتاب عبارتند از:علی اکبر والایی با داستان «آخر تعزیه»٬م.تقوا با داستان «بسته‌ عجیب »و محمد حسین کیانپور با داستان‌های«‌غریبه‌ها و شاخه‌های شکسته»که نامشان در صفحه اول کتاب گنجانده شده است.

در یکی از داستان‌های کتاب اینگونه آمده است:دیگر طاقت نیاوردم و پریدم توی حرف پدرم و گفتم:می خواستی به کدخدا و رییس انجمن بگویی٬اینکه افتخار نیست٬این بدبختی است که برنج و گندم آمریکایی٬این قدر در ایران زیاد شده.برای همین است که کشاورزی ما از بین رفته.بابام با ناراحتی گفت:این حرفا به من وتو چه مربوط است٬مملکت صاحب دارد.صاحب آن هم شاه است...

کتاب «غریبه‌ها» تولید مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه‌ی هنری است که در 79 صفحه، قطع پالتویی و با قیمت 1900 تومان توسط انتشارات سوره‌ی مهر برای گروه سنی نوجوان به چاپ مجدد رسیده است./ي2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.