سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارقان خودرو در کرج

با سرعت عمل ماموران انتظامی ‌کرج سارقانی که اقدام به سرقت خودرو و وسایل خودرو در سطح این شهرستان می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند‌.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، ماموران گشت کلانتری 13 شهید باهنر جهانشهر کرج در حال گشت زنی بودند که ناگهان زنی با حالت بسیار مضطرب و پریشان به آنها مراجعه و اظهار داشت که دقایقی پیش جهت خرید به بازار مهستان آمدم و اتومبیلم را در اطراف بازار پارک کردم که پس از مراجعه متوجه شدم خودرو در محل پارک شده نمی‌باشد.

ماموران کلانتری با توجه به اظهارات شاکی بلافاصله به گشت زنی در اطراف بازار پرداخته و با اجرای طرح مهار در خیابان‌ها و خروجی‌های اطراف محل سرقت پرداختند که در نهایت پس از دقایقی خودرو مورد نظر را که سارقان نیز در داخل آن نشسته بودند در یکی از خیابان‌ها مشاهده کردند .

ماموران با مشاهده خودرو سرقتی به سمت آن رفتند که در این حین سارقان با مشاهده ماموران قصد فرار داشتند که با سرعت عمل ماموران دستگیر و به کلانتری منتقل شدند .

سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های ماموران به سرقت از خودرو و داخل خودرو در سطح شهرستان کرج اعتراف کرده و از آنها 4 عدد کارت سوخت خودرو، یک قبضه چاقو، 3 عدد ریموت، پیچ گوشتی و مقادیری وجه نقد کشف و ضبط شد .

گفتنی است، تا کنون 4 نفر از مالباختگان شناسایی و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد و همچنین متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند./ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.