سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ایام دهه فجر انجام شد

برپایی 10 نمایشگاه عفاف و حجاب در گرمسار

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار از برگزاری 10 نمایشگاه حجاب و عفاف به مناسبت ایام مبارک دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام محسن محمدیان با اشاره به برگزاری 10 نمایشگاه عفاف و حجاب در گرمسار افزود: این تعداد نمایشگاه به صورت دوره‏ای در 9 مدرسه دخترانه و یک نمایشگاه در موزه اقوام این شهرستان جهت بازدید عموم برگزار شد.

وی با تاکید بر اهمیت تبیین فرهنگ حجاب در جامعه به خصوص نسل جوان اظهار داشت: گوهر حجاب ارزنده‏ترین گوهر تابناک زندگی بانوان بوده و دژ محکمی مقابل هجمه تهاجم فرهنگی و افسونگری شیطان است.

محمدیان هدف از برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف در گرمسار را ترویج فرهنگ حجاب و اهمیت آن در جامعه و سلامت خانواده‏ها دانست.

وی حجاب را نماد حفظ حقوق زن در جامعه دانست و گفت: تبیین فرهنگ حجاب و عفاف موجب مصونیت بیشتر جامعه در برابر ناهنجاری‏های رفتاری و اجتماعی می‏شود و همین امر، امنیت اخلاقی را نیز در پی خواهد داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار بیان داشت: کشورهای غربی و دشمنان اسلام این تفکر را القا می‏کنند که حجاب و عفاف مانع و بازدارنده از پیشرفت زنان است؛ اما ما شاهد حضور و موفقیت زنان با حجاب در عرصه‏های مختلف هستیم و حجاب هیچ مانعی برای آنها ندارد.

محمدیان با بیان اینکه عفاف و حجاب در عظمت و بزرگی زنان مؤثر است، گفت: حجاب برای زنان که به عنوان صاحبان عفت حامل یک امانت بزرگ انسانی هستند، یک موهبت بوده که از طرف خداوند برای آنها قرار داده است.

وی تصریح کرد: بانوان با رعایت موازین شرعی می‌توانند به نهایت کمال و کرامت و احترام در سطح جامعه برسند.

اداره تبلیغات اسلامی، مدیریت آموزش و پرورش و اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرمسار در برپایی این نمایشگاه‏ها همکاری دارند./ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.