سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام 12هزار و 643 مبلغ به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامي

گروه اعزام و استقرار مبلغين معاونت امور فرهنگي و تبليغ سازمان تبليغات اسلامي از هماهنگي اعزام و توزيع 12هزارو 643 مبلغ و مبلغه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامي و هفته وحدت از سوي سازمان تبليغات اسلامي با پشتيباني دفاتر تبليغات حوزه علميه قم، معاونت تبليغ آموزش‌هاي كاربردي، سازمان اوقاف و امور خيريه و مقيم استاني به سراسر کشور خبر داد.


به‌گزاش باشگاه خبرنگاران ، گروه اعزام و استقرار مبلغين به مناسبت سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در دهه فجر و هفته وحدت، مبلغين و مبلغات عمومي و متخصص را به سراسر كشور اعزام خواهد كرد، كه ماحصل آن هماهنگي اعزام و توزيع 12هزارو 643 مبلغ و مبلغه است.
اين اعزام شامل 10هزارو 537 نفر مبلغين مقيم استاني، دو هزارو 84 نفر از مبلغين مراكز اعزام اعم از معاونت تبليغ و آموزش‌هاي كاربردي، دفتر تبليغات اسلامي قم و سازمان اوقاف و امور خيريه از روز 19 بهمن به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت.
گفتني است، بنا بر ابلاغيه سازمان تبليغات اسلامي به استان‌ها مبني بر برگزاري هر‌چه بهتر مراسم دهه فجر تبيين سيره عملي، فضايل اخلاقي و معنوي امام خميني(ره) و نيز مساله خطير ولايت با استفاده از منابع معتبر و شناخته شده، تبيين تطبيقي فتنه‌ها بر عليه انقلاب اسلامي با صدر اسلام، تبيين ولايت فقيه و جامعيت آن، موضوع بيداري اسلامي، فرهنگ سازي براي اقامه نماز در اول وقت و... مورد توجه قرار گيرد./ل
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.