سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشای نقش چهارضلعی "قطر-عربستان-اسرائیل-آمریکا" در ناآرامی های سوریه

منابع آگاه از نقش چهارضلعی "قطر-عربستان-اسرائیل-آمریکا" در اقدامات و علميات تروريستي گروه‌هاي مسلح در شهرها و استان‌هاي مختلف سوریه پرده برداشتند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سانا، نيروهاي امنيتي اين كشور در تعقيب و گريز تروريست‌ها در منطقه بابا عمرو به سلاح‌هاي آمريكايي و اسرائيلي بسيار پيشرفته و همچنين بمب‌هاي دستي و خمپاره افكن‌هايي دست يافتند آنها همچنين توانستند موشكي كه ساخت رژيم صهيونيستي است، پيدا كنند.

ارتش لبنان توانست فعاليت گروه‌هايي با تابعيت آمريكايي و اسرائيلي را كه در حال انجام عمليات جاسوسي در شمال لبنان عليه سوريه بودند، متوقف كنند.

اين شبكه در ادامه افزود: گروه‌هاي مذكور مجهز به سيستم‌هاي ارتباطي پيشرفته در شمال لبنان و در نزديكي مرز مشترك با سوريه بودند.

مسئولان سوري همچنین اخيرا توانستند نيروهاي اطلاعاتي قطر و عربستان را در اين كشور دستگير كنند.

اين مسئولان همچنين اعلام كردند كه افراد بازداشت شده به تحريك عليه نظام حاكم سوريه و همكاري با گروه‌هاي تروريستي براي كشتار مردم و تخريب اموال عمومي متهم هستند.

اين منابع آگاه همچنين اعلام كردند كه وظيفه نيروهاي اطلاعاتي قطر و عربستان زير نظر گرفتن شخصيت‌هاي سوري با هدف ترور آنها بوده است. افراد بازداشت شده از خودروهاي مخصوص ديپلمات‌ها و لوازم ارتباطي پيشرفته براي انجام ماموريت خود استفاده مي‌كردند.

يكي از عربستاني‌هاي بازداشت شده اعتراف كرد كه در نشست توجيهي در تركيه تحت نظارت رژيم صهيونيستي حضور داشته و تروريست‌ها از اين رژيم سلاح‌هاي پيشرفته دريافت كردند./ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.