سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تكرار//

مخابرات همچنان متقاضي سهام تالياست

مديرعامل شرکت مخابرات ايران اعلام کرد: وضعيت تاليا در خصوص واگذاري سهامش تغيير نکرده و مخابرات مطابق گذشته متقاضي سهام اين پروژه است.

صابر فيضي، مديرعامل شرکت مخابرات ايران با اشاره به پيشنهاد شرکت مخابرات براي خريداري سهام پروژه تاليا به خبرنگار فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران بيان داشت: مباحث مربوط به واگذاري سهام تاليا ادامه دارد.

وي با اشاره به اينکه مجتمع رفسنجان به عنوان طرف مخابرات در پروژه تاليا بايد اين مشکل را حل کند گفت: با حل مشکلات فرآيند مربوط به واگذاري سهام انجام مي شود اين در حالي است که نائب رئيس هيئت مديره شرکت مخابرات ايران در آخرين اظهارات خود در خصوص پروژه تاليا اعلام کرده بود که مخابرات به دنبال تزريق سرمايه به پروژه تاليا و انتقال سهم است تا مشکلات فعلي مشترکان اين شبکه اعتباري مرتفع شود.

به گفته سيد مصطفي سيد هاشمي تاليا متعهد به جذب 6 ميليون مشترک ظرف مدت 10 سال طبق قرارداد با مخابرات است.

وي با تأکيد بر احياي دوباره پروژه تاليا گفته بود که با شرکت تاليا در حال مذاکراتي هستيم که بتوانيم انتقال سهم در اين پروژه را انجام دهيم که در صورت موافقت اين شرکت با اين موضوع سرمايه گذاري در پروژه تاليا از سوي مخابرات انجام خواهد شد و مشکلات مشترکان اين پروژه به طور کلي مرتفع مي شود./ح

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.