سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صهيونيستها همچنان در شوك بيانات مقام معظم رهبري

سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران به ويژه بخش مربوط به قطعي بودن فروپاشي رژيم صهيونيستي، همچنان اين رژيم را شوك باقي گذاشته و باعث تشديد نگرانيها در اين رژيم شد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العالم، گوينده کانال اول تلويزيون اسرائيل در گزارشي در اين باره گفت: لئون پانتا وزير دفاع آمريکا در گفتگويي گفته بود که اسرائيل به ايران حمله خواهد کرد. اما مقامات اسرائيلي هيچ اظهارنظر رسمي درباره اين سخنان پانتا نداشتند.

آيت الله خامنه اي در برابر سخنان پانتا، خواستار محو اسرائيل شد.

اما بنيامين نتانياهو در همه ديدارهاي خود در هفته گذشته از جمله با وزراي امور خارجه آلمان و ايرلند و نيز بان کي مون از تشديد تحريمها عليه ايران تقدير کرد، اما از لزوم بررسي گزينه هاي ديگر هم سخن گفت.

در پی سخنان اخیر رهبر عالی ایران سران اسرائیل خواستار خودداری از هرگونه اظهار نظر درباره موضوع ایران شده اند. "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم اشغالگر در جلسه هفتگی وزرای کابینه خود با اشاره به موضوع ایران و سخنان اخیر رهبر ایران و موضوع سوریه گفت: روزهای اخیر تحولات منطقه ای را که در آن زندگی می کنیم، به ما گوشزد کرد. نتانیاهو در این نشست از اعضای کابینه خود خواست از هرگونه اظهار نظر در خصوص موضوع ایران خودداری کنند. وی تأکید کرد که رژیم اسرائیل به تلاشهای خود برای تقویت توان نظامی، اقتصادی و اجتماعی جهت تضمین بقای این رژیم ادامه می دهد.

ديويد پتستون گزارشگر کانال اول اسرائيل پس از پخش بخشي از سخنان رهبر انقلاب اذعان كرد: تحريمها فقط باعث قدرت گرفتن ايران مي‌شود./ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.