سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کنگره سراسری همکاری های دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی

پانزدهمین کنگره سراسری همکاری های دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی 25 و 26 بهمن ماه در دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار می شود.

دکتر مسعود شفیعی، دبیر دائمی کنگره سراسری همکاری های دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: هدف از برگزاری این کنگره بررسی و تعیین نقش دولت در تحکیم ارتباط صنعت و دانشگاه، دستیابی ساز و کارهای لازم و تعیین استراتژی های مناسب برای تحقق این امر به صورت نشست های تخصصی است که با همکاری دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیر کبیر ، کمیسیون انجمن های علمی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری وزارت صنعت و معدن و تجارت برگزار می شود.
وی افزود: مهمترین محورهای این کنگره شامل نقش انجمن ها در برقراری ارتباط صنعت و دانشگاه نقش شرکت های دانش بنیان و پارک های فناوری در توسعه ملی، ارتباط صنعت و دانشگاه ،‌ فرصت ها و چالش ها و الگوی مناسب، نهادینه کردن و مدیریت فعالیت های ارتباط صنعت و دانشگاه است.
وی با بیان اینکه در این کنگره معاون وزارتخانه های نفت ، ارتباط و فناوری اطلاعات، صنایع و معادن و روسای دانشگاه ها شرکت می کنند خاطر نشان کرد: مراسم افتتاحیه این همایش سه شنبه 25 بهمن و نشست های تخصصی روز چهارشنبه 26 بهمن 90 در آمفی تئاتر دانشکده برق دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار می شود./ح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.