سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور وزير راه و شهرسازي صورت گرفت

بهره‌‌برداري از 23 پروژه بندري در استان بوشهر

23 پروژه بندري در استان بوشهر با حضور علي نيكزاد و محمد حسين جهانبخش به بهره برداري رسيد.

  به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور ؛ محمدحسين جهانبخش استاندار بوشهر در مراسم افتتاح پروژ‌ه‌هاي بندر بوشهر اظهار داشت: اين در حالي است كه در سه برنامه قبلي توسعه تنها 429 ميليارد تومان اعتبار در استان بوشهر هزينه شده بود.
وي افزود: امروز كشوري هستيم كه به بركت ايثارگري‌ها و خودباوري‌ها توانستيم جلوه‌اي از كارآمدي حكومت دين باشيم.
استاندار بوشهر با بيان اينكه دشمن ناكار‌آمدي نظام اسلامي را تبليغ مي‌كند خاطرنشان كرد:‌ امروز جمهوري اسلامي در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و تمام اين افتخارات جاي شكرگزاري دارد.
جهانبخش با بيان‌ اينكه در ايام مختلف بايد دستاوردها و موفقيت‌هاي نظام را بيان كنيم خاطرنشان كرد: استان بوشهر مي‌تواند نماد توسعه و پيشرفت ايران اسلامي باشد.
وي با اشاره به ظرفيت‌هاي تجاري و اقتصادي استان بوشهر خاطرنشان كرد: بوشهر جزو استان‌هايي است كه چهار منطقه ويژه اقتصادي دارد و 70 درصد ميگوي پرورشي ايران در بوشهر توليد مي‌شود.
جهانبخش خاطرنشان كرد: نيروگاه اتمي بوشهر از ديگر ظرفيت‌هاي مهم استان بوشهر است كه با تلاش متخصصان ايراني و روس در ماه هاي آينده به بهره‌برداري كامل مي‌رسد.
استاندار بوشهر با اشاره به صادرات 95 درصد نفت ايران از جزيره خارك گفت: مردم استان بوشهر خدمات ارزشمندي به نظام اسلامي داده به طوري كه استان بوشهر براي ايران اسلامي مايه رحمت و نه زحمت بوده است./ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.