سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح بازسازی و مرمت بوستان ابوذر در منطقه 4

معاون حمل و نقل وترافیک منطقه 4 گفت: اداره فنی و ترافیک ناحیه 6 طی هفته گذشته در یک طرح فوریتی اقدام به بازسازی و مرمت بوستان ابوذر در سطح این ناحیه کرد.

محمد کریم شفیعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: به منظور رفاه حال شهروندان و ارتقا سرانه فضای سبز در سطح محلات،‌ عملیات بهسازی و بازسازی بوستان ابوذر در اولویت اجرا قرار گرفت.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 ادامه داد:‌ بوستان ابوذر به مساحت 600 متر مربع از جمله بوستان‌هایی است که با تسطیح رگلاژ و احداث تک جدول به طول 550 متر و نصب کفپوش بتنی به مساحت 300 متر مربع بهسازی و مرمت شد.
شفیعی تصریح کرد: به منظور ایجاد نظم و تعیین جهات در سواره رو اصلاح هندسی تقاطع خیابان‌های افق و نور به مساحت 300 متر مربع به همت اداره فنی و ترافیک ناحیه 8 اجرا و به بهره‌برداری رسید.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 اظهار داشت: به منظور ایمن‌سازی و انجام مولفه‌های ایمنی و ترافیکی در سطح ناحیه 2،‌ اداره ترافیک این ناحیه ، اقدام به نصب 17 عدد بشکه ایمنی در سطح تقاطع‌های ورودی میدان رسالت و زیرگذر میدان رسالت کرد.
رضا تکلو شهردار ناحیه 9 منطقه 4 گفت: به منظور افزایش ایمنی و تردد خودروها و افزایش دید رانندگان عبوری از محدوده ناحیه 9، واحد ترافیک این ناحیه اقدام به نصب استوانه‌های پلاستیکی در محدوده سرعت گیرهای این ناحیه کرد تا در زمان بارش برف و هوای مه‌آلود رویت شود.
تکلو تاکید کرد:‌واحد اداره فنی و ترافیک ناحیه 9 طی یک طرح ضربتی اقدام به بازسازی و جمع‌آوری سرعتگیر‌های فرسوده در کوچه یازدهم خیابان توحید و کوچه پنجم کرد.
وی خاطر نشان کرد: در راستای خدمات رسانی هر چه بیشتر به شهروندان،‌ واحد ترافیک ناحیه 9 نسبت به مرمت و بازسازی تابلو‌های تصادفی و مخدوش شده در سطح معابر این ناحیه اقدام کرد./ز
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.