سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش 63 درصدي پرونده هاي قضايي آذربايجان شرقي

دادستان تبريز اعلام کرد: در سال 87 تعداد پرونده هايي که در اجراي احکام دادسراي تبريز وجود داشت 27 هزار فقره بود که در حال حاضر اين تعداد به 10 هزار مورد رسيده است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران،‌ به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، موسي خليل اللهي در تشريح خبر فوق گفت: اين تعداد کاهش پرونده قضايي دليلي بر توفيق دادگستري استان و همچنين دادسراي عمومي و انقلاب تبريز در زمينه سرعت در رسيدگي و احقاق حق مردم است.

وي جمع آوري اراذل و اوباش و معتادين خطرناک را يکي از محور هاي مهم و اولويت هاي دادستاني تبريز بيان و اظهار کرد: اين اقدام در جهت حفظ امنيت، آرامش و رضايت شهروندان با دستور قضايي حداقل يک عمليات ويژه در مناطق آلوده و حاشيه اي شهر تبريز انجام مي شود.

خليل اللهي با اشاره به شيوع برخي سرقت ها و کلاهبرداري در سطح استان، از شهروندان در خواست کرد نسبت به معاملاتي که انجام مي دهند مسايل حقوقي را مد نظر داشته باشند و در دوستي ها و مراوداتي که در جمع دوستان و همسايه ها انجام مي شود، با احتياط عمل کنند.

دادستان تبريز اضافه کرد: کساني هستند که از اين ارتباطات سوء استفاده کرده و بعضي از سرقت ها و کلاهبرداري ها ريشه در اين ارتباطات سطحي دارد./ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.