سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه میلاد فرخنده پیامبر اسلام (ص)

دانشکده توان‌بخشی شیراز توسعه یافت

توسعه و بهسازی دانشکده علوم توان‌بخشی شیراز به میمنت میلاد فرخنده پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) و همزمان با دهه مبارک فجر با صرف 4 میلیارد ریال هزینه، به بهره‌برداری رسید.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رئیس دانشکده علوم توان‌بخشی این دانشگاه اظهار داشت: در این طرح حدود 150 متر مربع فضای آموزشی در قالب چهار کارگاه کاردرمانی، شنوایی‌شناسی و بینایی‌سنجی به دانشکده افزوده شده است.

محسن رازقی افزود: تعمیرات اساسی کلینیک آموزشی درمانی دانشکده، بهسازی فضای فیزیوتراپی، کاردرمانی و گفتاردرمانی از دیگر اقدامات انجام شده به منظور ایجاد امکانات بهتر و بیشتر برای تحصیل دانشجویان است.

وی ابراز داشت: حدود 150 متر مربع فضای آموزشی اداری و 60 متر مربع نیز به فضای رفاهی و فرهنگی دانشکده افزود شده‌اند.

رازقی بیان کرد: در این پروژه که از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده، بهسازی فضای سلف سرویس دانشکده، ساخت و راه‌اندازی سپتیک هدایتی به شبکه فاضلاب شهری، اضافه شدن یک آسانسور هشت نفره با چهار ایستگاه و نگهداری ساختمان مانند نقاشی، آسفالت و ایزوگام یک‌هزار و 500 مترمربع از دیگر اقداماتی بوده که در پروژه توسعه و بهسازی دانشکده انجام شده است.

وی هزینه صرف شده در این طرح را که با اجرای دانشکده علوم توان‌بخشی و نظارت و مدیریت فنی دانشگاه انجام شده است افزون بر 4 میلیارد ریال ذکر کرد./ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.