سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

2570 كودك در آمريكا محكوم به حبس ابد !

بنابر اعلام ديده‌بان حقوق بشر، 2570 كودك در آمريكا محكوم به حبس ابد هستند و اين رقم، هشدار دهنده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از وال استريت ژورنال، بر اساس اعلام این سازمان حقوق بشری، حدود 2570 کودک محکوم به حبس ابد در زندان‌های آمریکا حضور دارند که مجازات آنان غیر قابل بخشش و بدون آزادی مشروط اعلام شده است.

سازمان مبارزه با خشونت در گزارش خود تصریح کرد در هر 10 ثانیه یک مورد کودک‌آزاری در آمریکا گزارش می‌شود که با هیچ جای جهان، قابل مقایسه نیست.

در این گزارش 47 صفحه‌ای آمده است که تقریبا هر زندانی جوان محکوم به حبس ابد با خشونت‌های فیزیکی یا تجاوزهای جنسی از سوی هم‌سلولی‌هایش و حتی افسران در زندان مواجه می‌شود.

براساس این گزارش در 38 ایالت آمریکا نوجوانان زیر 18 سال به مجازت حبس ابد بدون آزادی مشروط محکوم می‌شوند و به زندان بزرگسالان انتقال می‌یابند

آمارهای زندان‌های داخل این کشور نشان می‌دهد زندانیان کم سن و سال در زندان‌های بزرگسالان محبوس هستند و آن دسته از زندانیانی که جثه ضعیف‌تری دارند بیشتر مورد آسیب و سوءاستفاده قرار می‌گیرند.

دیده‌بان حقوق بشر همچنین اعلام کرده است که برخی از این زندانیان، به دلیل ترس از تجاوز و دوری همیشگی از خانواده‌ها اقدام به خودکشی می‌کنند./ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.