سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علم و صنعت:

کسب رتبه دوم فنی مهندسی دانشگاه علم و صنعت

دانشگاه علم و صنعت در سطح کشور رتبه دوم فنی مهندسی را کسب کرده‌ و از رتبه 13 به رتبه 2 رسیده است.


جبل‌عاملی رئیس دانشگاه علم و صنعت صبح امروز طی سخنرانی در سالن افتتاحیه دانشکده مهندسی کامپیوتر و مرکز تحقیقات فناوری اطلاعات گفت: برای ساخت این دانشکده هیچ اعتباری نه در وزارت علوم ونه در مدیرت تصویب نشده بود درسال 87 بعد از بازدید مقام معظم رهبری از دانشگاه یک مقدار مدیران وقت نیم نگاهی به سمت دانشگاه داشته‌اند.
وی افزود:‌هئیت دولت اعتبار 900 میلیون تومانی را برای این دانشکده اختصاص داده‌اند که بعد از این موضوع در خصوص اعتبارات با دیوان محاسبات دچار مشکل رژیم که در نهایت پروژه آماده و طراحی برای 9 هزار متر مربع در سال 88 کلنگ زده شده و عملاً از ابتدای سال 89 عملیات ساخت این دانشکده آغاز و پاییز امسال به پایان رسید.
وی تصریح کرد: دانشگاه علم و صنعت به لحاظ تولید علم در کشور رتبه دوم فنی مهندسی را دارد یعنی از رتبه 13 به رتبه 2 رسیده است که امیدواریم این رشد علمی در سایر بخش‌های دانشگاهی هم وجود داشته باشد.
**پرتاب ماهواره ظفر در سال آینده
جبل‌عاملی در ادامه به پرتاب ماهواره علم و صنعت اشاره کرد و گفت:‌پرتاب و ساخت ماهواره دردانشگاه کار بزرگی است چنانچه در ساخت این ماهواره 3 سال اعضای هیئت علمی و 60 نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد حضور موقر داشته‌اند.
وی از پرتاب ماهواره ظفر در سال آینده خبر دادو گفت:‌سال آینده ماهواره ظفر را دانشگاه علم و صنعت پرتاب میکند و این در حالی است که ما در سایر علوم همچون فناوری عصبی با کشور آمریکا در حال ارتباط هستیم و پروژه‌های موفقی را پشت سرگذاشته‌ایم.
جبل عاملی اظهار داشت:‌در حوزه فناوری نانو و مخابرات هم موفقیت‌های زیادی کسب کرده و در حال فعالیت هستیم چنانچه ثبات مدیریت در دانشگاه از دستاوردهای دانشگاه است./ع
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.