سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با دهه فجر برگزار شد

مسابقه طلوع فجر در جهاد دانشگاهی واحد اردبیل

مسابقه کتبی غیر‌حضوری طلوع فجر همزمان با دهه مبارک فجر در جهاد دانشگاهی واحد اردبیل با شرکت دانشجویان مرکز علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی، اعضای جهاد دانشگاهی واحد اردبیل و خانواده‌های آنان برگزار شد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان اردبیل این مسابقه با هدف تبیین اهداف انقلاب اسلامی و یادآوری روزشمار انقلاب در بین اعضای جهاد دانشگاهی برگزار شد.

این مسابقه در قالب 20 سئوال تستی با موضوع روز شمار انقلاب اسلامی، وصیت‌نامه امام (ره) و ولایت با توزیع سئوالات در بین دانشجویان و اعضا برگزار و بیش از 200 نفر در این مسابقه شرکت کردند.

در بخش اعضا حمیده شهبازی از حوزه فرهنگی، محسن بابلانی‌مقدم از مرکز درمان ناباروری و تحقیقات سلول‌ درمانی و در بخش خانواده نیز امیر‌حسین قاسمی و قلی حاتمی و در بخش دانشجویان فرشته گنجی و الهام عباسی به عنوان برندگان نهایی انتخاب شدند.

همچنین به مناسبت ششمین روز از دهه فجر که با عنوان انقلاب اسلامی، رسالت و منزلت زن مسلمان نامگذاری شده بود برندگان مسابقه فرهنگی کتابخوانی طراوت عفاف معرفی شدند.

در این مسابقه 30 نفر از اعضای جهاد دانشگاهی اردبیل شرکت کرده بودند که در نهایت محمد‌رضا جهازی و بهنام واثقی به عنوان برگزیدگان نهایی انتخاب و معرفی شدند./ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.