سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خاموشی‌هاي ناشي از برودت هوا در خراسان شمالی رفع شد

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: وقوع 42 مورد خاموشی ناخواسته ناشی از برودت هوای روزهای گذشته در استان خراسان شمالی در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، علی باکند اظهار داشت: طی روزهای گذشته حدود 42 مورد خاموشی ناشی از برودت هوا و وزش باد و کولاک شدید در اقصی نقاط استان حادث شد که با تلاش بی‌وقفه همکاران برق در کمترین زمان ممکن رفع شد.

وی اضافه کرد: به رغم بسته بودن بیشتر راه‌های ارتباطی به خصوص در حوزه راه روستایی، تنها 9 و نیم مگاوات ساعت، انرژی توزیع نشده ناشی از خاموشی ناخواسته گزارش شده است.

باکند قطع فیدرهای جرگلان و ساریگل را از جمله خسارت‌های برف و بوران و کولاک در روزهای گذشته عنوان کرد و گفت: در مجموع خاموشی‌های اخیر در اقصی نقاط استان حدود 40 میلیون ریال هزینه در بر داشته است.

برودت هوای استان طی روزهای گذشته در خراسان شمالی ضمن کم سابقه بودن طی سالیان اخیر، غافلگیری عموم شهروندان استان را موجب شده بود.

شدت سرمای هوای استان طی روزهای گذشته گاه تا منهای 20 درجه سانتی‌گراد نیز گزارش شده است، لیکن با این حال مأموران واحد اتفاقات شرکت توزیع برق خراسان شمالی لحظه‌ای از انجام خدمت غفلت نکردند./ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.